جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
درب شیشه ای کشویی
فهرست مطالب

آخرین مقالات

کاربرد و مزایای درب شیشه ای کشویی 

درب شیشه ای کشویی

فهرست مطالب

درب های کشویی یک طرح محبوب برای صرفه جویی در فضا هستند که می توانند برای انواع دهانه ها مناسب باشند. این یک عنصر طراحی است که در خانه‌های کوچک و همچنین رستوران‌ها و اقامتگاه‌های بزرگ پیدا خواهید کرد. درب‌های کشویی همه کاره هستند و در اندازه‌های متعددی وجود دارند.

مهم‌ترین نکاتی که باید درباره درب شیشه ای کشویی بدانید:

اگر به دنبال گزینه عالی درب برای خانه خود هستید، در اینجا چند نکته وجود دارد که می‌تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند.

آیا اندازه درب کشویی بر هزینه آن تأثیر می گذارد؟

بله، اندازه و تنظیمات روی هزینه تاثیر می گذارد. درب‌های کشویی امکان جابجایی آسان را از آشپزخانه کوچک آپارتمان شما به فضای بیرونی یا به عنوان یک دهانه بزرگ در خانه مدرن شما به پاسیو خانوادگی شما می دهند. قبل از اینکه درب شیشه ای کشویی خود را سفارش دهید، مطمئن شوید که پیمانکار شما فضا را به درستی اندازه گیری کرده است.

آیا می توانم درب های وینیل تهیه کنم؟

درب های پاسیو در انواع مواد قاب پانلی موجود هستند. بسیاری از تولیدکنندگان درب، سیستم های درب محکم و محکمی را با نمای بیرونی چوب، وینیل، آلومینیوم یا فایبرگلاس ایجاد می کنند. هر ماده امتیازاتی دارد. با یک متخصص درب صحبت کنید تا بدانید چه چیزی برای شما مفید است. وینیل به دلیل شهرت کم تعمیر و نگهداری یک انتخاب محبوب است. این ماده در برابر آب و هوا مقاوم است و دربی بادوام ایجاد می کند که می تواند در آب و هوای سخت مقاومت کند. وینیل معمولاً مقرون به صرفه ترین ماده است و آن را به جذاب ترین انتخاب برای خریداران مقرون به صرفه تبدیل می کند.

 

درب شیشه ای کشویی وینیل

 

آیا در درب های پاسیو به شیشه سکوریت شده نیاز دارم؟

درب‌های شیشه ای کشویی باید دارای شیشه ایمنی باشند. شیشه سکوریت قوی است و در برابر شکستن مقاومت می کند. در عوض، شیشه منحصر به فرد به قطعات کوچک و تقریبا دایره ای تبدیل می شود. مشابه شیشه های لمینت، این نوع شیشه های ایمنی مورد نیاز است زیرا در صورت شکستن آنها کمتر در معرض آسیب های بدنی قرار دارند.

تفاوت بین درب های کشویی و درب فرانسوی چیست؟

درب‌های فرانسوی درب‌های لولایی هستند که می‌توان آن‌ها را کاملاً باز کرد، گاهی اوقات دو تا با هم. نصب و نگهداری درب‌های فرانسوی نسبت به درب‌های کشویی آسان‌تر است، اما برای باز کردن به فضای کف نیاز دارند. درب‌های کشویی پاسیو به صورت افقی باز می شوند. آنها برای باز و بسته شدن نیازی به فضای کف ندارند بلکه فقط فضای نصب افقی را اشغال می کنند. این ویژگی باعث می شود تا طراحی خانه انعطاف پذیرتری داشته باشید. درب‌های کشویی گزینه ایمن تری برای مناطق پرتردد هستند. درب‌های کشویی و درب‌های فرانسوی هر دو گزینه های محبوب هستند. هر کدام را که بهترین نیازها و بودجه شما را برآورده می کند انتخاب کنید.

آیا می توانم سخت افزار درب خود را انتخاب کنم؟

سخت افزار معمولا بخشی از فرآیند انتخاب محصول است. از میان قفل ها، دستگیره ها، دستگیره ها و قفل های پا، رنگ و مدلی را که دوست دارید انتخاب می کنید. انتخاب سخت افزار برای درب شما به سازنده درب بستگی دارد. چطور؟ خوب، برخی از تولید کنندگان درها را فقط برای کار با انواع خاصی از سخت افزار می سازند در حالی که برخی دیگر هیچ محدودیتی ایجاد نمی کنند که گزینه های شما را باز می کند.

آیا درب های شیشه ای کشویی ایمن هستند؟

درب‌های شیشه ای کشویی ایمن ترین گزینه درب نیستند، اما می توانید با چند گزینه سخت افزاری درها را ضد سرقت کنید. با قفل های پا، سیستم های قفل دو نقطه ای یا مکانیسم های قفل پیشرفته تر از گزینه های استاندارد، درب‌های کشویی را می توان برای ایمنی خانواده شما ایمن کرد.

درب‌های کشویی چه نوع قفل هایی دارند؟

برخی از تولید کنندگان سیستم های قفل ایمنی مختلفی را ارائه می دهند. موارد زیر گزینه‌های محبوبی هستند:

قفل خارجی کلیدی: یک قفل سیلندر با کلید شش پین اجازه می دهد تا درب را از بیرون با یک کلید قفل و باز کنید.

قفل پای کمکی: این قفل یک اقدام امنیتی اضافی را فراهم می کند. سوراخ قفل را می‌توان در فاصله چند اینچی از حالت بسته قرار داد تا بتوانید در را در حالت نیمه باز قفل کنید تا تهویه مطمئن یا خروجی حیوان خانگی کوچکی فراهم شود.

قفل چند نقطه‌ای: قفل های چند نقطه ای در درب های لولایی خارجی (درب های جلو و درب های فرانسوی) رایج هستند اما در برخی از درب‌های کشویی نیز موجود هستند. این سیستم دارای قلاب های قفل اضافی است تا درب به جای اینکه فقط در دستگیره در بچسبد، در چندین نقطه به درب متصل می شود.

 

قفل های درب شیشه ای کشویی

 

آیا می توانم درب های کشویی را که از مرکز باز می شوند دریافت کنم؟

بسته به سازنده ای که انتخاب می کنید، تنظیمات مختلفی وجود دارد. برای یک اتاق نشیمن بزرگ یا آشپزخانه ای که به پاسیو پر از شاخ و برگ شما باز می شود، درهای کشویی که می توانند از مرکز بیرون بیایند زیبا هستند. با درب‌های شیشه‌ای کشویی که از مرکز باز می‌شوند، می‌توانید منظره‌ای بدون درز، و باز شدن وسیع، بدون از دست دادن فضای کف داشته باشید. توجه داشته باشید که سیستم های درب کشویی حداقل یک پانل ثابت و یک پانل فعال دارند، بنابراین برای باز شدن درها از مرکز به پیکربندی چهار پانل نیاز دارید.

آیا درب های حیاط کشویی از نظر انرژی کارآمد هستند؟

به حداقل رساندن قبض های انرژی و حفظ راحتی خانواده در تمام طول سال یکی از نکات مهم هنگام نصب پنجره ها یا درها است. از آنجایی که شیشه با درب های کشویی برجسته ترین سطح را تشکیل می دهد، انتخاب پوشش های شیشه ای که به تنظیم دما کمک می کنند به نفع شماست.

کلام آخر

درهای کشویی صرفه‌جویی زیادی در فضا و هزینه شما ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید برای ایمنی و بهره‌وری انرژی این درب‌ها را ساده یا با تمام وسایل تزئینی دیگر طراحی و استفاده کنید. ما در شرکت تتراگلس تجربه باارزش خود را در این خصوص در اختیار شما قرار می‌دهیم. شرکت ما انواع درب های کشویی را در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف تولید و به مشتریان عرضه می‌کند. شما نیز در صورت تمایل می‌توانید از خدمات باکیفیت ما در این زمینه استفاده کنید.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x