جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
frameless-office-partition-02
فهرست مطالب

آخرین مقالات

ویژگی های پارتیشن اداری شیشه ای بدون قاب

frameless-office-partition-02

فهرست مطالب

آیا شما هم در محل کار خود مایل هستید اتاق‌های هر فرد از دیگر همکاران به واسطه پارتیشن‌بندی جدا گردد؟ آیا می‌دانید پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای بدون قاب چه مزیت‌ها و ویژگی‌هایی نسبت به دیوارهای آجری دارد؟

همان‌طور که می‌دانید امروزه با کوچک‌تر شدن فضاها دغدغه بسیاری در محیط‌های اداری به‌وجود آمده که یکی از آن‌ها حفظ حریم خصوص کارکنان با در نظر گرفتن هر محیط مجزا است. از این رو گاهی کارفرمایان برای تفکیک فضای کوچک خود به فکر راه چاره می‌افتند که به جرأت می‌توان گفت بهترین راه کار اجرای پارتیشن اداری است. نکته جالب توجه در مورد طراحی پارتیشن اداری استفاده از شیشه سکوریت بی‌رنگ یا مات است که به موجب آن فضاهایی با نور کافی و به شکلی دلخواه را می‌توان فراهم کرد. علت محبوبیت پارتیشن‌ها در محیط‌های اداری ویژگی‌های بسیار خوب آن‌ها نسبت به دیگر موارد مانند استفاده از دیوارهای آجری است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

پارتیشن شیشه‌ ای چیست؟

به طور کلی پارتیشن به دیوایدر یا جداکننده موقت می‌گویند که جزء سازه اصلی ساختمان نبوده و از آن برای بهینه کردن یک فضا و تقسیم کردن آن به فضاهای کوچک‌تر استفاده می‌کنند. پارتیشن‌های شیشه‌ای عموما از شیشه‌هایی با کیفیت بالا که عایق صدا نیز هستند، ساخته شده و هنگام نصب پارتیشن‌ها تا سقف هر محیط کشیده می‌شوند. یکی از رایج‌ترین پارتیشن‌ها در ادارات پارتیشن فریم لس است که به دلیل انعطاف‌پذیری بالایی که دارد؛ هنگام اجرای پارتیشن اداری، به دکوراسیون زیبایی و جلوه خاصی می‌بخشد.

 

 

ویژگی های پارتیشن فریم لس

پارتیشن فریم لس که امروزه جزء پارتیشن‌های مدرن محسوب می‌شود، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

دوام بالا

از آن‌جایی که در ساخت پارتیشن‌های فریم لس از مواد مقاوم به آب و هوا و مواد خورنده استفاده می‌شود؛ بنابراین در محیط‌های اداری برای ایجاد چند بخش به طور مجزا از آن‌ها استفاده می‌کنند.

امکان نصب راحت لوگو

یکی دیگر از ویژگی‌های پارتیشن‌های فریم لس راحتی نصب لوگو و برند ادارات روی آن‌ها است. بدین صورت می‌توان در هر زمان که مایل به تغییر لوگو بودید، لوگوی قبلی را حذف و نمونه‌ای جدیدتر را جایگزین آن نمایید.

زیبایی و جذابیت منحصر به فرد

به جرأت می‌توان گفت طراحی پارتیشن شیشه ای فریم لس به حدی جذاب و زیبا است که در بسیاری از ادارات به جای صرف هزینه‌های گزاف برای دیوار چینی به سراغ پارتیشن‌های شیشه‌ای بدون قاب می‌روند تا بدین صورت بتوانند دکوراسیونی ساده و در عین حال جذاب ایجاد نمایند.

 

 

بهره‌مندی از نور طبیعی

اگر تاکنون به ادارات مختلف مراجعه کرده باشید، قطعا دیده‌اید که بسیاری از کارکنان از نور طبیعی بی‌بهره بوده و تنها کار خود را در محیطی بی‌روح و با استفاده از چند لامپ انجام می‌دهند. از آنجایی که کار کردن در این شرایط به مرور زمان ضعف بینایی و کسلی را به همراه می‌آورد، بنابراین رؤسا می‌توانند برای تقویت روحیه کارکنان خود و نظارت بر کارکرد آن‌ها به اجرای پارتیشن اداری بپردازند. بدون شک استفاده از این پارتیشن مدرن مقدار برق مصرفی را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد و علاوه بر این به خاطر فضای دل نشینی که درست می‌کند مشتریان بسیاری را جذب خواهد کرد.

امکان جا به جایی

امکان جابه‌جایی و حمل پارتیشن توسط نصاب پارتیشن یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب پارتیشن‌های فریم لس برای افرادی است که هر چند سال یک بار قصد نقل مکان داشته یا می‌خواهند با تغییر آن‌ها زیبایی دکوراسیون اداره خود را تغییر دهند تا فضای آنجا را از یکنواختی خارج کنند.

نصب سریع

اگر در فکر این هستید که چگونه می‌توانید در مدت زمان کوتاهی دفتر اداری خود را به چند بخش مختلف تقسیم کنید بهترین پیشنهاد برای شما استفاده از پارتیشن‌های اداری فریم لس خواهد بود. این پارتیشن‌ها به خاطر نصب راحتی که دارند، توانایی این را خواهند داشت تا یک محیط ساده و یکنواخت را تنها در عرض چند ساعت به محیطی اداری زیبا و خاص تبدیل نمایند.

عایق صوتی

اگر نگران حفظ حریم خصوصی افراد مشغول به کار در اداره خود هستید می‌توانید به جای قرار دادن میزهایی در کنار یکیدیگر و بدون هیچ مانع، از پارتیشن‌های شیشه‌ای اداری بدون قاب که دوجداره هستند استفاده کرده تا میزان حواس پرتی کارکنان کاهش یافته و بهره‌وری آن‌ها افزایش یابد.

امکان سفارش طرح های دلخواه

جالب است بدانید که در انتخاب پارتیشن‌های شیشه‌ای اداری بدون قاب دست خریدار کاملا باز خواهد بود. به طوری که فرد می‌تواند طبق سلیقه و انتخاب خود از طرح‌های شلوغ و چشم‌نواز استفاده کرده یا از سادگی و زیبایی در کنار یکدیگر بهره ببرد. همچنین نصاب پارتیشن می‌تواند طبق سلیقه مشتری با استفاده از پوشش پودری، پارتیشن‌های فریم لس را به رنگ دلخواه درآورد.

هزینه ای مقرون به صرفه

پارتیشن‌های شیشه‌ای اداری بدون قاب از آنجایی که هزینه‌ای بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر نسبت به دیوارهای ثابت و آجری دارند بنابراین طرفداران بیشتری نیز خواهند داشت؛ چرا که افراد می‌توانند با هر توانایی مالی با خرید پارتیشن‌های فریم لس، به راحتی زیبایی را به محیط کاری خود هدیه بخشند.

 

 

سخن پایانی

امروزه با ساخت‌وساز واحدهایی کوچک، ادارات با مشکل اختصاص فضای کافی برای کارکنان خود مواجه هستند. از این رو برای رفع این مشکل پارتیشن‌های فریم لس به بازار آمده‌اند تا بتوانند با ویژگی‌های قابل توجه خود گزینه مناسبی برای طراحی مکان‌هایی مجزا برای افراد باشند. از آنجایی که در ساخت پارتیشن‌ اداری نکات قابل توجهی مانند زیبایی، کیفیت، عایق صدا و حرارت، امکان جابه‌جایی و … در نظر گرفته شده است، بنابراین اجرای پارتیشن اداری بهترین گزینه برای افرادی خواهد بود که می‌خواهند از یک فضای کوچک نهایت استفاده را کرده و افراد در کمال آرامش به کار خود ادامه دهند.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x