جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پارتیشن شیشه ای
فهرست مطالب

آخرین مقالات

کاربرد محصولات شیشه‌ای در دکوراسیون

پارتیشن شیشه ای

فهرست مطالب

دکوراسیون در ساختمان‌ها نقش بسیار مهمی را بازی می‌کند. با استفاده از دکوراسیون می‌توان تمام انتظارات و ایده‌آل های ذهنی هر شخصی را از یک خانه رویایی برآورده کرد. همچنین دکوراسیون یک عامل مهم در انواع ساختمان‌های اداری و تجاری بوده که می‌تواند هدف و زمینه کاری ساختمان‌ها را به شکلی زیبا به دید بیننده برساند. شیشه ها از جمله عوامل پر اهمیت در دکوراسیون ساختمان ها هستند که امروزه خیلی زیاد از آنها استفاده می‌شود. سایر لوازم دکوری شیشه‌ای و انواع وسایل کاربردی برای داخل ساختمان که از شیشه ساخته شده‌اند محبوبیت بسیار زیادی در بین سایر افراد پیدا کرده‌اند. شاید در زمان‌های قدیم کمتر به مبحث ظاهر و دکور در ساختمان ها و خانه ها توجه می‌شد ولیکن امروزه جزء مهم‌ترین عوامل در ساختمان ها محسوب می‌شود.

از جمله این لوازم که تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها دارند می‌توان به کابین دوش، پارتیشن شیشه‌ای و نرده شیشه‌ای اشاره کرد. این تنها قسمتی از کاربرد شیشه در دکوراسیون داخلی ساختمان ها است. شیشه معمولی را برای بسیاری از کاربرد ها استفاده می‌کنند که دکوراسیون تنها بخشی از آن است. در این موارد می‌توان گفت که شیشه رنگی نقش بیشتری در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان‌ها دارد. شیشه رنگی با کیفیت های مختلفی در ضخامت های متفاوتی وجود دارد. این نوع شیشه در تنوع رنگ بسیار زیادی ساخته شده است که می‌تواند بسیاری از انتظارات کاربران را در زمینه دکور برطرف کند. در ادامه با سه کاربرد مختلف محصولات شیشه‌ای در دکور داخلی ساختمان‌ها آشنا خواهیم شد.

پارتیشن شیشه ای

کاربرد کابین دوش در دکوراسیون داخلی

برای توضیح در مورد کابین دوش حمام، می‌توان گفت که یک محفظه شیشه‌ای حاوی دوش و پنل کنترلی برای انجام تنظیمات دوش با دیواره و درب شیشه‌ای است که در بسیاری از مواقع به صورت کشویی باز می‌شود. کابین دوش برای دکوراسیون قسمت خاصی از خانه که منظور سرویس های بهداشتی هستند، استفاده می‌شود. در صورتی که شما بخواهید در کنار استفاده از یک وان حمام از یک دوش استفاده کنید به طوری که تاثیر خاصی در فضای بیرونی حمام نداشته باشد، می‌توانید یک کابین دوش حمام خریداری کنید. استفاده از وان برای رفع خستگی بدن در طولانی مدت گزینه خوبی محسوب می‌شود ولی برای دوش گرفتن سریع علاوه بر مصرف آب بیشتر، مقدار زیادی از زمان را صرف پر شدن می‌کند. در این مواقع استفاده از دوش بسیار راحت‌تر و کاربردی‌تر است.

کابین دوش حمام در انواع متفاوتی وجود دارد. می‌توان از آنها در حمام های کوچک یا حمام های بزرگ‌تر استفاده کرد. بطور کلی از کابین دوش ریلی در حمام های کوچک‌تر استفاده می‌کنند و از کابین دوش مستطیلی به دلیل حجم بالای آن در حمام های بزرگ استفاده می‌شود.

موارد استفاده پارتیشن شیشه‌ای

شاید دیده باشید که در داخل ساختمان ها برای قسمت‌بندی فضاهای داخلی یا ایجاد یک اتاقک کوچک از شیشه ها استفاده کنند. این یک کاربرد بسیار عالی و زیبا از شیشه ها است که به عنوان پارتیشن شیشه‌ای نامیده می شود. پارتیشن شیشه‌ای، به طور کلی برای جداسازی فضاهای داخلی خانه ها یا ساختمان های اداری استفاده می شوند. در این صورت می‌توان به راحتی یک دید مناسب به قسمت های دیگر ساختمان داشته باشید. این کاربرد بیشتر مناسب اداره ها است. زمانی که مدیر شرکت نیازمند بررسی مداوم کارمندان خود برای انجام وظایفشان می باشد. حتی می‌توان از شیشه های هوشمند برای زمان هایی که نیاز باشد بقیه افراد به داخل پارتیشن دید نداشته باشند، استفاده کرد. این نوع کاربرد را می‌توان از پر استفاده‌ترین و محبوب‌ترین کاربردهای شیشه در دکوراسیون فضاهای داخلی دانست. این نوع کاربرد شیشه برای طراحی و ساخت ویلاهای مدرن و شرکت های امروزی بسیار استفاده می‌شود.

پارتیشن شیشه‌ای

نرده شیشه‌ای و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

یکی دیگر از کاربرد‌های شیشه در دکوراسیون داخلی که برای مدرن سازی و زیباسازی ساختمان های مختلف استفاده می‌شود، نرده شیشه‎ای است. نرده ها برای محافظت بیشتر در کنار بالکن و راه پله استفاده می‌شوند. آنها می‌توانند در انواع متفاوتی با توجه به نوع کاربرد طراحی شده و استفاده شوند. امروزه با توجه به میزان اهمیت دکوراسیون و استفاده از شیشه در دکوراسیون داخلی از نرده شیشه‌ای بسیار زیاد استفاده می‌شود. چرا که علاوه بر طراحی شیک و ظاهری زیبا، استقامت بالایی هم برای استفاده به عنوان نرده دارد. نرده شیشه‌ای می‌تواند در خانه ها و ویلاهای دوبلکس، شرکت های خصوصی و بزرگ با نمای مدرن و طراحی امروزی و سایر کاربردهایی از این نظیر استفاده شود.
این نوع نرده به خاطر استفاده از شیشه در طراحی ساخت، بسیار مناسب برای افرادی است که به ورود نور طبیعی به قسمت های داخلی ساختمان اهمیت ویژه می‌دهند. بدین صورت می توان با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای و نرده شیشه‌ای نور را به داخل ساختمان به طور متعادل وارد کرد تا انرژی مخصوص خورشید برای سلامت جسمانی افراد مسیر منحصر بفرد خود را در ساختمان های شخصی و اداری طی کند. علاوه بر این کاربرد عالی می تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ساختمان داشته باشد.

دکوراسیون داخلی

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x