جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
مزایا استفاده از شیشه مات
فهرست مطالب

آخرین مقالات

مزایای استفاده از شیشه مات در پارتیشن شیشه ای

مزایا استفاده از شیشه مات

فهرست مطالب

پارتیشن ها، از جمله وسایلی هستند که برای جداسازی و تفکیک اتاق محیط های مختلف از جمله آپارتمان ها، مغازه ها، آرایشگاه ها، ادارات و … استفاده می شوند. پارتیشن ها در انواع و طرح های مختلفی ساخته می شوند و برای هر کدام از آن ها از متریال های گوناگونی استفاده می شود. از مزایای پارتیشن ها می توان به نصب ساده و سریع و هم چنین ارزان و به صرفه بودن در مقایسه با مصالح ساختمانی، اشاره کرد. یکی از انواع پارتیشن ها، پارتیشن شیشه ای می باشد که برای ساخت آن ها از دو نوع شیشه شفاف و مات استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با عنوان مزایای استفاده از شیشه مات در پارتیشن شیشه ای آشنا کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

پارتیشن شیشه ای مات

استفاده از طرح ها و سبک های مدرن و بروز، در معماری خانه ها، ادارات و سایر مکان های مختلف، تاثیر بسیار چشمگیری در لوکس و شیک شدن آن مکان دارد. پارتیشن شیشه ای ساتینا، یکی از انواع سبک های مدرن برای طراحی مکان های مختلف است که نقش آن جداسازی محیط و ایجاد یک فضای خصوصی و آرام می باشد. برای ساخت این نوع پارتیشن ها از شیشه های مات و چند جداره استفاده می شود که به وسیله یراق آلات به خوبی پوشش داده می شوند. از این پارتیشن بیشتر در محیط های ادرای استفاده می شود. از مزایای پارتیشن بندی تقسیم بندی و مجزا شدن محیط برای انجام فعالیت های مختلف است. از مزایای پارتیشن شیشه ای مات این است که به خوبی نور را از خود عبور می دهد و به روشن شدن محیط کمک می کند. پارتیشن شیشه ای مات در دو نوع فریم لس و فریم دار طراحی می شود که هر کدام از آن ها به روش های خاصی نصب می شوند.

شیشه مات

از ویژگی های پارتیشن شیشه ای مات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیشه استفاده شده در آن در بیشتر موارد هوشمند است و به راحتی تغییر ظاهر می دهد.
  • هزینه فضاسازی با پارتیشن شیشه ای مات، پایین است و نصب و اجرای آن ساده و سریع می باشد.
  • پارتیشن مورد نظر به صورت دیوار ثابت و متحرک است.
  • می توانید به راحتی پنل شیشه ای موجود در پارتیشن ها را تمیز کنید.
  • شیشه های به کار رفته در پارتیشن های شیشه ای مات، اغلب به صورت دوجداره هستند؛ بنابراین در برابر ضربه و فشار مقاومت و دوام بالایی دارند.

پارتیشن شیشه ای مات چه کاربردی دارد؟

یکی از کاربردهای پارتیشن اداری ساتینا می توان به ایجاد یک فضای منظم و چیدمان مناسب اداری اشاره نمود که محیطی امن، آرام و پرنور را به وجود می آورد و سبب افزایش تمرکز کارمندان در هنگام کار کردن می شود. یکی از ویژگی های پارتیشن شیشه ای مات که سبب شده است مورد استقبال بسیاری از ادارات و شرکت های مختلف قرار گیرد، ساده بودن نصب آن و همچنین جا به جایی ساده و راحت آن می باشد‌. بیشتر کارفرمایان و صاحبان شرکت برای ایجاد یک دفتر کاری مناسب از پارتیشن شیشه ای مات استفاده می کنند، زیرا سبب به وجود آمدن یک محیط آرام همراه با نور کافی می شود.

یکی دیگر از کاربردهای پارتیشن شیشه ای مات، برای فضاسازی منازل است که در این صورت باعث ایجاد یک محیط مجزا با نور کافی می شود. استفاده از این نوع پارتیشن در آپارتمان های کوچک، گزینه مناسبی است زیرا به هیچ وجه باعث خفگی فضا نمی شود و بازدهی بسیار بالایی نیز دارد. شیشه مات به کار رفته در پارتیشن شیشه ای، سبب به وجود آمدن یک حریم خصوصی می شود که یکی از عوامل محبوبیت این نوع پارتیشن به شمار می رود.

پارتیشن شیشه ای مات

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای مات

استفاده از پارتیشن شیشه ای مات مزایای بسیار زیادی دارد و همین امر موجب استقبال بسیاری از کاربران از این پارتیشن شده است. از مزایای این پارتیشن شیشه ای مات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارتیشن های شیشه ای مات به دلیل وزن سبکی که دارند، به سادگی جا به جا می شوند و نصب آن ها راحت و سریع است.
  • این نوع پارتیشن عایق خوبی در برابر گرما و صوت هستند، یعنی از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند و تا حد زیادی باعث کاهش آلودگی صوتی نیز، می شوند. بنابراین از این پارتیشن ها می توان در همه مکان ها استفاده کرد و یک گزینه مناسب برای فضا سازی در ادارات و مکان هایی که نیاز به حریم خصوصی دارند، می باشد.
  • این نوع پارتیشن به خوبی نور را از خود عبور می دهد و با استفاده از آن شما به محیطی با نور کافی دست خواهید یافت.
  • از دیگر مزایای این نوع پارتیشن می توان به هوشمند بودن آن اشاره نمود. به طوری که با لمس کردن یک کلید می توان آن را از حالت مات به شفاف و یا بالعکس، تبدیل کرد.
  • شیشه های مات به سادگی تمیز می شوند و پاک کردن و لکه گیری آن ها در کم ترین زمان ممکن صورت می گیرد.
  • این نوع پارتیشن ها به صورت ساده و متحرک نصب می شوند که نوع متحرک آن ها قابلیت جا به جایی و تحرک نیز دارد.

استفاده از پارتیشن های شیشه ای مزایای بسیار زیادی دارد و به کار بردن آنها باعث ایجاد یک دکوراسیون شیک و مدرن، می شود. پارتیشن های شیشه ای تنوع زیادی دارند به طوری که کاربران می توانند طبق سلیقه ای که دارند و مطابق با دیگر وسایل موجود در اتاق، مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنند. شیشه های موجود در این نوع پارتیشن به دو صورت فریم دار و بدون فرم طراحی می شوند که جا به جایی نوع بدون فرم آن ساده تر است. هم چنین از شیشه های رنگ و طرح دار نیز در این نوع پارتیشن ها استفاده می شود.

بهترین پارتیشن شیشه ای مات را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از معتبرترین وبسایت هایی که سابقه موفقی در زمینه فروش انواع محصولات شیشه ای مانند پارتیشن های شیشه ای مات دارد، مجموعه تتراگلس می باشد. تتراگلس همراه با تیم محرب و حرفه ای خود در تمام ساعات شبانه روز به صورت تمام وقت آماده خدمت رسانی به مشتری هستند. در انبار تتراگلس، انواع مختلف پارتیشن ها در طرح ها و مدل های مختلف در بهترین کیفیت ساخت وجود دارد. به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه، محصولاتش را با قیمت نازلتری نسبت به بازار در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اگر قصد خرید بهترین پارتیشن شیشه ای مات را در برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دارید، می توانید با بازدید از محصولات، بهترین و مناسب‌ترین آن را طبق سلیقه خود، سفارش دهید و از خرید خود لذت ببرید. از توجه شما سپاس گزاریم.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x