جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جدیدترین مدل های پارتیشن شیشه ای فریم لس
فهرست مطالب

آخرین مقالات

جدیدترین مدل های پارتیشن شیشه ای فریم لس

جدیدترین مدل های پارتیشن شیشه ای فریم لس

فهرست مطالب

مکان‌های مختلفی مانند آپارتمان‌ها، ادارات، شرکت‌ها از جمله محیط هایی هستند که نیاز به تقسیم‌بندی فضا و ایجاد اتاق‌های مجزایی دارند. پارتیشن‌ها یکی از مناسب‌ترین وسایل برای جداسازی و تفکیک فضا به شمار می روند. به طور کلی پارتیشن‌ها در دو نوع فریم دار و فریم لس، ساخته می شوند. پارتیشن های فریم لس در مقایسه با نوع فریم دار آن، محبوبیت بیش تری دارند. امروز در این مقاله قصد داریم شما را با عنوان جدیدترین مدل های پارتیشن شیشه ای فریم لس به طور کامل آشنا کنیم. اگر علاقه مند به این موضوع هستید، لطفا تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

یکی از تفاوت هایی که پارتیشن های فریم لس با دیگر پارتیشن های شیشه ای دارند، در ضخامت فریم آن ها است. این گونه پارتیشن، فریم دارد اما فریم آن در مقایسه با دیگر پارتیشن ها، فریم ظریف تری دارد. پروفیل این نوع مپرتیشن نیز همانند دیگر پارتیشن های دیگر از جنس آلومینیوم با دوام است که بتواند به خوبی شیشه را در خود جای دهد. پارتیشن فریم لس یا بدون فریم، در دسته پارتیشن های خاص قرار می گیرد.  پس اگر به دنبال یک فضا سازی بسیار شیک و مدرن هستید، استفاده از این نوع پارتیشن ها، گزینه مناسبی می باشد.

پارتیشن شیشه ای بدون فریم چه ویژگی هایی دارد؟

  • یکی از ویژگی های این نوع پارتیشن این است که جا به جایی آن راحت است و در هنگام نصب فضای کمی را بر روی زمین اشغال می کند.
  • پارتیشن شیشه ای بدون فریم، فضای دید مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
  • قیمت این نوع پارتیشن در برابر سایر مصالح ساختمانی که برای جداسازی فضا به کار می روند، بسیار به صرفه است.
  • به کار بردن این نوع پارتیشن، باعث شیک و مدرن شدن فضای مورد نظر می شود.
  • این پارتیشن ها در رنگ ها و مدل های متنوعی توید می شوند و می توانید مطابق سلیقه ای که دارید و نوع محیط، مناسب ترین آن را انتخاب کنید.
  • این نوع پارتیشن ها دید وسیعی در اختیار کاربران قرار می دهد به همین دلیل می توان از آن ها در برای تقسیم بندی همه فضاها استفاده نمود.

جدیدترین مدل های پارتیشن شیشه ای فریم لس

عوامل موثر در تغییر قیمت پارتیشن اداری فریم لس

قیمت انواع پارتیشن ها نیز مانند ساید محصولات دیگر، ثابت نبوده و تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. از جمله:

  • یراق آلاتی که برای ساخت پارتیشن اداری استفاده می شود.
  • جنس و مارک قفل و لولاهایی به بر روی این نوع پارتیشن نصب می شود، باعث تغییر قیمت آن می شود.
  • سایر طرح ها و سند بلاستی که بر روی پارتیشن شیشه ای قرار می گیرد.
  • متراژ، ابعاد، رنگ و ضخامت شیشه به کار رفته در پارتیشن شیشه ای

جدیدترین مدل‌های پارتیشن فریم لس

همان گونه که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره شد، پارتیشن ها در دو نوع فریم دار و بدون فریم ساخته می شوند که تفاوت عمده آن ها در اندازه و ضخامت فریم به کلر برده شده است‌. به دلیل این که در پارتیشن های فریم لس، ضخامت فریم ها بسیار کم است، زیبایی بیش تری نسبت به پارتیشن های فریم دار، دارند. پارتیشن های شیشه ای بدون فریم، یکی از جدیدترین انواع پارتیشن برای فضاسازی و جدا کننده محیط های داخلی است و امروزه در سارمان ها، ادارات و مکان های زیادی از آن استفاده می شود.

در پارتیشن شیشه ای بدون فریم از یک پروفیل آلومینیومی به ابعاد ۳ یا ۴ سانتی متر به عنوان یک تکیه گاه برای نگه داشتن شیشه ها استفاده می شود. شیشه‌های استفاده شده برای ساخت پارتیشن‌های بدون فریم، از نوع سکوریت ۱۰ میل هستند و در درون شیار ظریفی که در پروفیل آلومینومی دارد، قاپ می شوند. بعد از این که شیشه‌ها در پروفیل قرار گرفتند، به کمک دو نوار سیلیکونی در دو طرف شیشه، استحکام کافی را به  دست می آورند. درب های به کار رفته دراین نوع پارتیشن ها از نوع فریم دار است و پروفیل آلومینیومی با ابعاد ۷ در ۴ سانتی متر، به عنوان یک تکیه گاه برای نگه داشتن شیشه در ب به کار می روند.  شیشه به کار رفته برای درب این نوع پارتیشن نیز شیشه ۱۰ میل سکوریت، می باشد.

پارایشن فریم لس تک جداره می باشد و یکی از قابلیت های این نوع پارتیشن، امکان کم و یا زیاد کردن انواع پیوست ها و جزئیات بر روی آن است، از جمله این پیوست ها:

  • می توان انواع استیکر و سند بلاست ها را بر روی این نوع پارتیشن نصب کرد. رنگ به کار رفته در فریم آلومینیومی این نوع پارتیشن، رنگ آنادایز می باشد. به جز این رنگ، از رنگ هایی مانند سفید و مشکی نیز استفاده می شود.
  • می توان به جای درب شیشه ای از درب تمام ام دی اف استفاده کرد. استفاده از درب تمام ام دی افی هم منجر به کاهش هزینه ها شده و هم موجب زیبایی می شود.
  • می توان در پارتیشن های شیشه ای، از شیشه های هوشمند استفاده کرد. با به کار بردن شیشه های هوشمند، می توان توسط یک جریان الکتریکی، شیشه را از حالت شفاف به مات تغییر داد و بالعکس.
  • می توان از نوار پلی کربنات بین شیشه ها، برای کنترل بیش تر صدا و ایجاد یک ظاهر یک دست تر، استفاده کرد.

مزایای استفاده از پارتیشن فریم لس

پارتیشن های فریم لس، مزیت های بسیار زیادی دارند، از جمله:

  • این نوع پارتیشن یبک، قابل حمل است و نصب ساده ای دارد.
  • پارتیشن فریم لس در مقایسه با دیگر پارتیشن ها فضای کمی اشغال می کند و در مکان هایی که. با کمبود جا مواجه هستیم، گزینه بسیار مناسبی است. در هر موقعیت و مکانی می توان از آن استفاده کرد.
  • در صورت استفاده از این نوع پارتیشن در ادارات، امکان نظارت بر کار پرسنل وجود دارد.
  • به دلیل ایجاد اتاق های مجزا، بهره وری و بازدهی کارکنان افزایش می یاید.
  • استفاده از این نوع پارتیشن باعث زیبا، مدرن و شیک شدن فضای مورد نظر می شود.
  • در مقابل دیگدر مصالح ساختمانی مانند انواع دیوارها، قیمت پایین تری دارد.
  • نگه داری، مراقبت و تمیز کردن این نوع پارتیشن، ساده است.

بهترین پارتیشن شیشه ای بدون فریم را از کجا تهیه کنیم؟

تتراگلس یکی از مجموعه های معتبر در زمینه فروش انواع پارتیشن ها می باشد که در سال های فعالیت خود توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. تمامی محصولات این وب سایت، از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار هستند و برای تولید آن ها از مرغوب ترین متریال ها استفاده شده است‌ این مجموعه محصولات خود را با قیمت پایین تری نسبت به بازار در اختیار کاربران خود قرار می دهد. می توانید انواع و مدل های پارتیشن شیشه ای فریم لس را در بهترین کیفیت ساخت و مناسب ترین قیمت، از وب سایت تتراگلس تهیه فرمایید. از توجه شما بسیار سپاس گزاریم.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x