جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
65
فهرست مطالب

آخرین مقالات

نحوه نصب پارتیشن های آلومینیومی

65

فهرست مطالب

پارتیشن‌ها یکی از به صرفه‌ترین و بهترین وسایلی هستند که از آن‌ها برای جداسازی فضا استفاده می‌شود. از جمله مزایایی که این پارتیشن‌ها دارند، نصب آسان آن‌ها در کمترین زمان ممکن و هم چنین نظم بخشیدن به فضای مورد نظر می‌باشد. پارتیشن‌ها در طرح‌ها، مدل‌های متنوع و همچنین از متریال‌های مختلفی ساخته می‌شوند. یکی از انواع پارتیشن‌ها که بسیار پرکاربرد است و از ویژگی‌های مثبت آن می‌توان به استحکام و دوام بالای آن اشاره نمود، پارتیشن‌های آلومینیومی است. امروز در این مقاله قصد داریم شما را به طور کامل با عنوان نحوه نصب پارتیشن‌های آلومینیومی آشنا کنیم. بعد از خواندن این مقاله هم به طور کامل با پارتیشن‌های آلومینیومی آشنا می‌شوید و هم نحوه نصب آن‌ها را به خوبی یاد می‌گیرید. اگر علاقه‌مند به این موضوع هستید، لطفا تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی به پارتیشن‌هایی گفته می‌شود که سازه اصلی آن‌ها از آلومینیوم تشکیل شده است. در این نوع پارتیشن‌ها فقط اسکلت، فریم و یا سازه اصلی را آلومینیوم تشکیل می‌دهد و سایر اجزای تشکیل دهنده آن ممکن است از جنس شیشه، ام دی اف و یا خود آلومینیوم باشد.

نصب پارتیشن‌های آلومینیومی

پارتیشن‌های آلومینیومی وزن سبکی دارند بنابراین جا به جایی و حمل و نقل آن‌ها راحت است. این نوع پارتیشن در مقایسه با نوع مشابه آن با متریال چوبی و دیگر متریال‌ها، قیمت پایین تری دارد. از طرفی چون دوام و استحکام این نوع پارتیشن‌ها بالا است، بنابراین استفاده از آن‌ها مزایای بسیاری دارد و مقرون به صرفه است. این پارتیشن‌ها مساحت بسیار کمی را اشغال می‌کنند و می‌توان آن‌ها را در هر مکانی نصب کرد. از دیگر مزایای آن‌ها می‌توان به سطح مقطع کم آن‌ها اشاره کرد، این ویژگی سبب می‌شود تا حداکثر استفاده را از کف کرد. پارتیشن‌های آلومینیومی عایق صوت هستند که تا حد زیادی می‌توانند آلودگی صوتی را کاهش دهند، بنابراین این قابلیت را دارند تا یک فضا و حریم امن را برای شما به وجود آورند. یکی دیگر از مزیت‌های پارتیشن آلومینیومی، مقاومت بالا در برابر آتش، گرما، رطوبت، مورچه سفید، قارچ و غیره، می‌باشد. این نوع پارتیشن‌ها دوام و استحکام زیادی دارند و مقاومت بسیار زیادی در برابر ارتعاشات ناشی از بار را نیز دارند.

سازندگان و طراحان پارتیشن‌های آلومینیومی برای برطرف کردن نیازهای مردم، با استفاده از جدیدترین ابزارها و سایر هنجارهای موجود در صنعت طراحی و معماری، سفارشات مشتری را در بهترین شکل آماده می‌کنند. این پانل‌ها در رنگ‌ها، اندازه‌ها و درجه‌های مختلف مقاومت در برابر آتش، در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. پانل‌های پارتیشن آلومینیومی یک گزینه مناسب جهت جایگزینی پانل‌های چوبی هستند و از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند. پارتیشن‌های آلومینیومی عایق صوتی و حرارتی نیز هستند.

نصب پارتیشن آلومینیومی در چند مرحله انجام می‌گیرد

مرحله اول

پارتیشن مورد نظر ما از جنس آلومینیوم است یعنی سازه‌های اصلی و یا چارچوب آن از جنس آلومینیوم است. مرحله اول نصب پارتیشن، انتخاب متریال برای پارتیشن مورد نظر است. در این مرحله باید با توجه به مقدار بودجه تان و یا نوع محیط، متریال مناسب را انتخاب کنید.

مرحله دوم

در این مرحله باید اندازه گیری انجام شود. متخصصین نصب پارتیشن در این مرحله، محیطی را که پارتیشن باید در آن نصب شود با دقت اندازه می‌گیرند. نصب پارتیشن تا نیمه سقف و یا تمام سقف انجام می‌گیرد، که این هم بستگی به محیط مورد نظر و سلیقه شخصی شما دارد.

مرحله سوم

این مرحله مربوط به ساخت پارتیشن می‌باشد. در این مرحله تمامی قطعات مربوط به پارتیشن به طور پیش ساخته در کارگاه ساخته می‌شود. ستون‌ها، ریل‌ها، درب‌ها، قیدها و دیگر قطعات، طبق اندازه گیری و طراحی‌ها ساخته می‌شوند.

مرحله چهارم

مرحله آخر مربوط به نصب پارتیشن است. در این مرحله تمامی قطعات ساخته شده مانند ستون‌ها، ریل و قیدها، به مکان مورد نظر برده می‌شود. در ابتدای کار ریل، ستون و قیدها در جای خود محکم و ثابت می‌شوند و سپس دیواره، درب و پنجره پارتیشن، نصب می‌شود.

پارتیشن های آلومینیومی

دلایل استفاده از پارتیشن‌های آلومینیومی

امروزه استفاده از فلزات بسیار متدوال شده است. به طوری که در اغلب صنایع از فلزات مختلف استفاده می‌شود. از جمله ویژگی‌هایی که باعث شده است تا فلز آلومینیوم بسیار محبوب و پر کاربرد شود عبارت است از:

  • شکل پذیری و انعطاف پذیری بالا
  • سبک بودن ان و قابلیت حمل و نقل راحت
  • عایق بودن در برابر دما و جلوگیری از اتلاف اترژی

یکی از مواردی که سبب شده است پارتیشن‌های آلومینیومی طرفداران بسیار زیادی پیدا کنند، سبکی آن است به طوری که به راحتی می‌توان این پارتیشن را جا به جا کرد. پارتیشن‌های آلومینیومی استحکام و دوام بسیار زیادی دارند. استفاده از رنگ آنالایز که یک رنگ بسیار با کیفیت است، در این گونه پارتیشن‌ها سبب شده است که در هنگام استفاده از این نوع پارتیشن، ظاهر محیط شما بسیار زیبا شود.

مزایای پارتیشن آلومینیومی

مدیران شرکت‌ها برای این که محیط شرکت خود را به بخش‌های مجزا و جداگانه تقسیم کنند، از انواع پارتیشن‌ها استفاده می‌کنند. پارتیشن‌ها علاوه بر این که مقرون به صرفه هستند، مزایای زیادی نیز دارند. از جمله:

  • پارتیشن اداری آلومینیومی وزن سبکی دارد و به سادگی می‌تواِن جا به جا کرد.
  • از دیگر مزیت‌های این نوع پارتیشن می‌توان به استحکام و مقاومت بالای آن در برابر سایر ضربات و فشارهای وارد شده به آن اشاره کرد.
  • این نوع پارتیشن مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد.
  • یکی دیگر از مزیت‌های این پارتیشن، بی خطر بودن آن برای محیط زیست و قابلیت بازیافت آن است.

راهنمای خرید پارتیشن آلومینیومی

از پارتیشن‌های آلومینیوم اغلب در محیط‌های ادراری برای جداسازی و نظم دهی به فضا استفاده می‌شود. اسکلت و سازه اصلی این نوع پارتیشن از جنس آلومینیوم است که به دلیل سبکی و دوام زیادی که دارد، محبوبیت زیادی در بین مدیران شرکت دارد. پارتیشن آلومینیومی با متریال‌هایی از جمله شیشه و ام دی اف، ترکیب می‌شود و در دو نوع افقی و عمودی طراحی و ساخته می‌شود. می‌توانید با توجه به نوع متریال به کار رفته و ظاهر پارتیشن، بهترین نوع آن را طبق سلیقه تان انتخاب کنید.

بهترین پارتیشن آلومینیومی را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت‌ها و وبسایت‌های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه فروش و عرضه انواع محصولات شیشه‌ای مانند پارتیشن‌ها فعالیت می‌کنند. تتراگلس یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه‌هایی است که سابقه درخشانی در زمینه فروش انواع پارتیشن و جلب رضایت مشتریان دارد. اگر قصد خرید پارتیشن آلومینیومی را در مدل‌ها و طرح‌های مختلف دارید، می‌توانید آن را در برترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از وبسایت معتبر تتراگلس خریداری کنید و تجربه یک خرید رضایت بخش را برای خود رقم بزنید. از توجه شما بسیار سپاس گزاریم.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لعبت خدادادی

روش رو نگفتید

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x