جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پارتیشن شیشه ای رنگی اداری
فهرست مطالب

آخرین مقالات

دلایل افزایش استفاده از پارتیشن اداری در ادارات

پارتیشن شیشه ای رنگی اداری

فهرست مطالب

پارتیشن اداری، یکی از بهترین وسایل برای جداسازی محیط‌های اداری محسوب می‌شود که استفاده از آن در مقایسه با انواع دیوار‌ها و مصالح ساختمانی، مقرون به صرفه است. یکی از مزیت‌های استفاده از پارتیشن اداری، نصب و اجرای سریع آن‌ها، زیبایی و نظم زیادی است که به محیط ادارات، می‌بخشد. امروزه استفاده از انواع پارتیشن‌های اداری برای تفکیک محیط شرکت‌ها، نسبت به قبل افزایش چشمگیری پیدا کرده است که در ادامه مقاله به این موضوع می‌پردازیم.

دلایل استفاده از پارتیشن اداری

1. انعطاف پذیری:

یکی از دلایلی که سبب افزایش استفاده از پارتیشن‌های اداری برای تفکیک محیط ادارات شده است، انعطاف پذیری بالای این محصول است. به گونه‌ای که در ساخت انواع پارتیشن می‌توان از مواد گوناگونی مانند شیشه، چوب، آلومینیوم و … استفاده کرد. بنابراین شما می‌توانید انواع پارتیشن اداری را در هر محیطی با هر انداره و ابعادی، به صورت دلخواهتان نصب کنید.

2. قدرت انتخاب بالا:

پارتیشن‌ها انواع مختلفی دارند، از جمله پارتیشن شیشه ای، پارتیشن چوبی، پارتیشن‌های با فریم آلومینیومی و … که در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگونی ساخته می‌شوند. این تنوع محصولی، قدرت انتخاب شما را در هنگام خرید انواع پارتیشن اداری، بالا می‌برد. پارتیشن‌های اداری در دو نوع تک جداره و دو جداره ساخته می‌شود که نوع دو جداره آن، مناسب برای کسانی است که نیاز به حریم شخصی دارند. این محصولات، در ارتفاع‌های متفاوتی از جمله، نیم قد و تمام قد ساخته می‌شود که می‌توانید بر اساس نیازتان، آن‌ها را خریداری کنید.

3. هزینه مناسب:

پارتیشن‌های اداری در مقایسه با سایر وسایل جدا کننده محیط، مانند مصالح ساختمانی و انواع دیوارها، استفاده از آجر، رنگ و انواع کاغذ دیواری، به صرفه‌تر هستند. هزینه پارتیشن‌بندی ادارات، فقط محدود به خود پارتیشن است.

4. حمل و نقل، نصب و اجرای آسان:

انواع پارتیشن‌های اداری در کارخانه تولید می‌شوند و انتقال آن‌ها به ادارات مختلف برای نصب، بسیار راحت است. نصب پارتیشن‌ها سریع و در زمان کوتاهی انجام می‌گیرد و یکی از مزیت‌های آن، نداشتن مواد پرتی و اضافه و در نتیجه تمیز ماندن محیط است.

5. متریال بادوام، ایمنی و طول عمر بالا:

پارتیشن اداری، از محبوب‌ترین وسایل برای جداسازی و تفکیک فضا به شمار می‌رود که در ساخت آن‌ها از مواد و متریال محکم و با دوامی استفاده شده است. تهیه انواع مختلف پارتیشن اداری، علاوه بر داوم، ایمنی و طول عمر بالا، سبب زیبایی و نظم بخشیدن به محیط کاری می‌شود.

انواع مختلف پارتیشن‌های اداری

پارتیشن‌های دو جداره تمام ام دی اف:

این پارتیشن‌ها ارتفاع بلندی دارند و به صورت تمام قد، طراحی می‌شوند. از این نوع پارتیشن برای جداسازی دو واحد مستقل انجام می‌شود. در صورت استفاده از پارتیشن دو جداره تمام ام دی اف، باید توجه داشت که واحد‌ها نور کافی داشته باشند. زیرا این نوع پارتیشن، سبب تاریک شدن محیط می‌شود.

پارتیشن‌های دو جداره با ام دی اف و شیشه:

از این نوع پارتیشن در زمانی استفاده می‌شود که مدیر می‌خواهد بر امور کارکنان و پرسنل خود نظارت داشته باشد.

پارتیشن‌های کوتاه:

از پارتیشن‌های کوتاه برای جدا کردن محیط‌های اداری که پرسنل و کارکنان آن باید با هم ارتباط داشته باشند، استفاده می‌شود.

پارتیش کوتاه شیشه ای و ام دی اف

مزایای استفاده از پارتیشن اداری

1. تامین نور محیط:

پارتیشن شیشه ای یکی از انواع پارتیشن‌های پرکاربرد در ادارات مختلف است که نور خورشید را به خوبی از خود عبور می‌دهد و محیط را روشن می‌کند. به همین دلیل دیگر نیازی به روشن کردن لامپ‌ها و چراغ، نیست. علاوه بر این وجود نور طبیعی در محیط اداری، باعث شادابی، حس نشاط و افزایش تمرکز پرسنل می‌شود.

2. تغییر دادن فضای ادارات بدون صرف هزینه‌های گزاف:

یکی از مزیت‌های پارتیشن اداری، بزرگ و کوچک کردن فضا بدون نیاز به صرف هزینه‌های زیاد است. مثلا اگر به جای پارتیشن، برای فضاسازی از دیوار استفاده شده بود، برای تغییر فضا باید دیوار تخریب می‌شد. پارتیشن‌های اداری دارای ابعاد متفاوتی هستند و شما می‌توانید شرکت خود را با هر متراژ و ابعادی که باشد، پارتیشن‌بندی کنید.

3. زیبا کردن محیط کار:

استفاده از پارتیشن‌های اداری، تاثیر زیادی بر زیبا شدن دفتر کار و جذابیت دکوراسیون داخلی داند. مثلا می‌توانید برای بهتر دیده شده برند شرکت و شیک شدن دفتر، لوگوی شرکت را بر روی پارتیشن‌ها چاپ کنید.

4. نظم بخشیدن به فضا:

با استفاده از پارتیشن، محیط شرکت شما به اتاق‌های مجزایی تقسیم می‌شود که با چیدمان میز و صندلی در این اتاق‌ها، یه نظم خاصی بر شرکت شما، حاکم می‌شود.

5. افزایش تمرکز پرسنل:

پارتیشن، سبب ایجاد یک اتاق جداگانه حریم خصوصی برای پرسنل ادارات می‌شود و طبیعی است هر چه کارمندان در اتاق خود راحت تر باشند و با سایر کارمندان ارتباط نداشته باشند، تمرکز آن‌ها بر روی کار بیش تر می‌شود.

6. عایق سازی محیط:

پارتیشن‌های تمام سقف، عایق صوتی خوبی برای جلوگیری از ورود صدا به درون اتاق، محسوب می‌شوند و برای ادارات شلوغ و پر رفت و آمد، گزینه خوبی هستند. این پارتیشن‌ها هم چنین از بیرون رفتن صدا از داخل اتاق به محیط بیرون، جلوگیری می‌کنند.

7. تابلوی اعلانات:

در صورت استفاده از پارتیشن اداری، می‌توان یکی قسمت آن را که به طور کامل در معرض دید مراجعه کنندگان و مشتریان قرار دارد، اطلاعیه‌های مهم شرکت را چسباند.

8. نصب پارتیشن بدون تخریب:

از مهم ترین مزیت پارتیشن‌های اداری، نصب کردن آن‌ها بدون نیاز به تخریب کردن و تنها با کمک باز کردن اتصالات آن است. با باز کردن اتصالات پارتیشن، می‌توان نحوه پارتیشن بندی را به صورت دلخواه، تغییر داد.

9. فروش پارتیشن‌های استفاده شده:

امروزه در بازار خرید و فروش پارتیشن‌ها، فروش پارتیشن‌های دست دوم، رونق زیادی دارد. اگر به هر دلیلی، نیازی به استفاده از پارتیشن‌های خود نداشتید، می‌توانید آن‌ها را بفروشید.

10. تنوع در طرح رنگ و مدل:

انواع پارتیشن اداری، در طرح، رنگ و مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که می‌توانید مطابق با سلیقه شخصی خودتان، مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید. استفاده از پارتیشن شیشه ای، پارتیشن چوبی، پارتیشن‌های ترکیب چوب و شیشه و … می‌توانید زیبایی محیط خود را چند برابر کنید.

پارتیشن ام دی اف

یکی از بزرگ ترین مراکز فروش انواع پارتیشن‌های اداری در طرح، رنگ و مدل‌های مختلف، مجموعه تتراگلس است. تتراگلس، همراه با تیم مجرب و سخت کوش خود، به صورت تمام وقت آماده خدمت رسانی به مشتریان خود بوده و همواره بهترین و با کیفیت‌ترین اجناس را با قیمتی مناسب، در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اگر قصد خرید انواع پارتیشن‌های اداری را دارید، می‌توانید آن را از مجموعه تتراگلس، تهیه کنید.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x