جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پارتیشن اداری لوکس
فهرست مطالب

آخرین مقالات

کاربرد دیوایدر در دکوراسیون اداری چیست؟

پارتیشن اداری لوکس

فهرست مطالب

گنجاندن جداکننده های اداری در طراحی دفتر می تواند مزایای باورنکردنی بر روحیه و بهره وری کارکنان داشته باشد. دفاتر مفهومی باز یک روند فعلی هستند، و در حالی که قطعاً مزایایی برای یک منطقه باز وجود دارد که در آن همکاری می تواند به طور طبیعی اتفاق بیفتد، هنوز برای یک محل کار سازنده، ایجاد فضا های خصوصی که افراد بتوانند در آن کار و فکر کنند ضروری است. دیوارهای جداکننده اداری را می توان در طیف گسترده ای از پیکربندی ها و طرح های سفارشی برای مطابقت با هدف مورد نظر استفاده کرد. گزینه‌ های حفظ حریم خصوصی می ‌توانند دفاتری کاملاً تقسیم‌ بندی شده یا مناطق خصوصی ایجاد کنند که انگار بخشی از فرهنگ و زیبایی‌ شناسی شرکت هستند.

انواع جداکننده اداری

طیف گسترده ای از تقسیم کننده های اداری برای انتخاب در هنگام طراحی دفتر وجود دارد و هر کدام هدف منحصر به فردی را انجام می دهند و طراحی خاصی را بهبود می بخشند.

چوب

دیوارهای جداکننده اداری چوبی به بهترین وجه مکمل طرح های اداری سنتی است. آنها را می توان به عنوان چوب جامد یا ام دی اف روکش شده تولید کرد و در انواع مختلفی از پوشش ها از جمله گیلاس، بلوط، افرا و گردو وجود دارد. این تقسیم‌ کننده‌های اداری را می‌ توان با لعاب ادغام کرد تا حس گرمی را در دفتر ایجاد کند و در عین حال نور طبیعی را وارد کند.

المینیوم

جداکننده های اداری آلومینیومی حس صنعتی بیشتری را در یک دفتر ایجاد می کنند. آنها می توانند آلومینیوم جامد یا یک قاب آلومینیومی همراه با لعاب باشند تا احساس بازتری ایجاد کنند. از نظر زیبایی شناختی، آنها به اندازه چوب یا شیشه دلپذیر نیستند، اما قطعا هدف خود را در ایجاد جداسازی اداری در جایی که لازم است انجام می دهند.

شیشه

دیوارهای خصوصی شیشه ای ممکن هست همه کاره ترین گزینه برای تقسیم کننده های اداری باشد. انها از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و همچنین عملکردی باورنکردنی هستند. انها همچنین یه انتخاب سازگار برای محیط زیست هستند. زیرا پس از استفاده قابل بازیافت هستند. ایجاد جداسازی لازم با حفظ حس باز که در دفاترمدرن امروزی بسیار مطلوب است که از ویژگی های بارز دیوار جدا کننده شیشه ای است،

مزایای جداکننده های اداری

جداکنندگان یک دفتر در حالی که به ظاهر ساده هستند، می توانند طیف وسیعی از نیازهای یک دفتر کار مدرن را برطرف کنند. این جداکنندگان اداری امکان ایجاد فضای خصوصی، افزایش زیبا شناسی، افزایش همکاری، انعطاف پذیری بیشتر و راه حل مقرون به صرفه برای نیازهای تجاری را فراهم کند.

ایجاد فضای خصوصی

از انجایی که دفاتر به سمت طراحی بازتر گرایش پیدا می کنند. درک نیازهای کارمندان و محیط کاری که در ان بتوانند خلاقانه تر و سازنده تر باشند، هنوز مهم است. ایجاد فضای خصوصی نه تنها به کارمندان اجازه می دهد تا فضایی ارام و بای فکر کردن داشته باشند، بلکه می توانند به عنوان فضای ملاقات برای گروه های کوچک و همکاری تیمی عمل کند. راه دیگری که می توان از دیوار جدا کننده داخلی برای ایجاد یک فضای خصوصی استفاده کرد، ایجاد اتاق کنفراس است.
زیبایی شناسی افزایش یافته است
دیوارهای حریم خصوصی اداری و دیوارهای جداکننده نه تنها کاربردی هستند، بلکه می توانند یک لمس طراحی باورنکردنی نیز باشند. با طیق گسترده ای از سبک ها و گزینه های سفارشی سازی، تقسیم کننده های اتاقک با فرش استاندارد چیزی از گذشته است. جدا کننده های دیوار شیشیه ای ظاهری تمیز و مدرن ایجاد میکنند. در حین حال نیز بسیار کاربردی هستند.

همکاری تقویت شده

در یک محیط اداری که از تقسیم کننده های اداری مدرن، یعنی شیشه استفاده می کند، کارمندان می توانند احساس کنند که بخشی از فرهنگ کلی شرکت هستند و در حین حال فضایی خصوصی را برای انجام تجارت حفظ می کنند. توان دیدن اینکه دیگران روی چه چه چیزی کار می کنند به هر فرد امکان می دهد تعیین کند که چه کسی می تواند برای همکاری و چه زمانی به ان مراجعه کند. این همکاری را تشویق می کند زیرا کمک قابل مشاهده می کند. در فضایی که افراد در دفاتر شخصی بسته هستند و قادر به دیدن همکارن نیستند، بلند شدن و رفتن به دفتر دیگری برای درخواست زمان همکاری نیاز به تلاش بیشتری دارد. استفاده از دیوارهای خصوصی شیشه ای به کارمندان این امکان را می دهد تا تعیین کنند که ایا فردی برای همکاری یا صحبت با او در دسترس است یا خیر.

انعطاف پذیری اضافه شده

تقسیم کننده ها برای یک دفتر دارای گزینه هایی هستند که بسیار انعطاف پذیر هستند. به عنوان مثال، یک سیستم مدولار از پیش مونتاژ شده است و می تواند به سرعت نصب شود و به شما امکان می دهد از تقسیم کننده های اداری جدید خود در زمان بی سابقه استفاده کنند. ان ها را می توان در صورت لزوم پیکربندی مجدد کرد تا با نیازهای اداری جدید و همیشه در حای تغییر سازگار شوند. بسیاری از سیستم های تقسیم کننده اداری قابل جداسازی هستند، به این معنی که می توان ان ها را از مسیر خود حذف کرد و در یک احظه دوباره پیکربندی کرد. این امر به فضای اداری شما انعطاف می بخشد و در عین حال به شما این امکان را می دهد فضایی زیبایی و کاربردی را حفظ کنید. گزینه های دیگر که دیوارهای حریم خصوصی را برای یک دفتر به گزینه عالی تبدیل می کند شیشه ای هوشمند ال سی دی است که به شما امکان می دهد که با تکان دادن یک سوئیچ حریم خصوصی ایجاد کنید.

راه حل مقرون به صرفه

نیازهای یک دفتر کار مدرن همیشه در حال تغییر است و از انجایی که پارتیشن های شیشه ای انعطاف پذیری و پیکربندی مجدد فضای اداری را فراهم می کند، به یکی از مقرون به صرفه ترین ها راه حل برای این نیازهای متغیر تبدیل شده اند. انجام یک بازسازی پرهزینه که شامل قاب دیوارها و نصب ورق ها می شود نه تنها هزینه های اضافی ایجاد می کند، بلکه اختلال هایی را ایجاد می کند که به شکل هزینه های از دست رفته برای کار هزینه دارد. دیوارهای جدا کننده داخلی شیشه ای را می توان به سرعت نصب کرد و برخی از سیستم های جداکننده دیواری از پیش مونتاژ شده اند. دیوارهای شیشه ای قابل جداسازی را می توان برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر و با ایجاد اختلال در فضای کار مجددا پیکربندی کرد.

موارد استفاده از جداکننده های اداری

اغلب اوقات، عبارت «تقسیم‌کننده‌های اداری» ردیف‌هایی از اتاقک‌ها را به یاد می‌آورد که به‌ جای ایجاد یک محیط کاری منسجم، برای نگه داشتن کارکنان در فضای جداگانه‌ شان طراحی شده‌اند. پارتیشن های اداری مدرن امروزی را می توان بسیار بیشتر از اتاقک استاندارد استفاده کرد.

اتاق های کنفرانس

ایجاد اتاق های کنفراس از دیوارهای جداکننده شیشه ای ممکن است در ابتدا غیر منطقی به نظر برسد. اتاق های کنفراس عموما به حفظ حریم خصوصی نیاز دارند و با گزینه های بیشمار که جداکننده های دیوار شیشه ای ارائه می دهند، می توان حریم خصوصی را بدون به خطر انداختن زیبایی شناسی، اتصال به دفتر بزرگ تر و احساس باز را به دست اورد. انواع گزینه های طراحی به این معنی است که می توانید دیوارهای جدا کننده داخلی اتاق کنفراس را مطابق با نیازها و مشخصات دقیق خود سفارش کنید. در جاهایی که به حریم خصوصی کمتری نیاز است، دیوارها می‌ توانند کاملاً شیشه ‌ای باشند و اجازه می‌ دهند نور طبیعی به داخل اتاق جریان یابد و در عین حال ارتباط خود را با کل دفتر حفظ کند. در صورت لزوم حفظ حریم خصوصی بیشتر، پرده ها را می توان در یک سیستم دو جداره بین پانل های شیشه ای ادغام کرد و از راه دور کنترل کرد. این نه تنها از پرده ها در برابر آسیب های ناخوشایند محافظت می کند، بلکه در صورت نیاز برای جلسات مهم، حریم خصوصی فوری ایجاد می کند.

فضاهای کار مشترک

طرحی که مد روز است و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت در آن دیده نمی شود، فضاهای همکار است که در یک دفتر کار ادغام شده اند. به عنوان حد وسطی بین یک طرح مفهومی باز و یک مزرعه اتاقک، فضاهای کار مشترک به کارمندان اجازه می دهد تا به صورت تیمی در یک فضای تعیین شده ملاقات کرده و کار کنند. این فضاها می توانند به اندازه نیازهای دفتر کار بزرگ یا کوچک باشند. دیدن اینکه دیگران به صورت مشترک کار می کنند می تواند کارمندان کمتر مشتاق را به انجام همین کار تشویق کند.

دفاتر خصوصی

در یک طرح مفهومی باز، شکایات می تواند در مورد این واقعیت ایجاد شود که حریم خصوصی کمی وجود دارد و سر و صدای زیادی در دفتر وجود دارد. دیوارهای جداکننده اداری می توانند با ایجاد دفاتر خصوصی که هنوز بخشی از جامعه کلی دفتر هستند، با این مشکل مقابله کنند.

ایده های طراحی جداکننده اداری

بافت ها را مخلوط کنید
تقسیم‌ کننده‌ های اداری مستقل انعطاف‌ پذیری باور نکردنی دارند که به آنها اجازه می ‌دهد تقریباً در هر مکانی نصب شوند. این جداکننده های اداری را می توان با سبک های دیگر دیوارهای اتاقک ترکیب کرد تا فضا های کاری متنوعی ایجاد کند. این طراحی همچنین جریان نور طبیعی را در وسط فضا تشویق می کند و به آن اجازه می دهد تا به اتاقک های اطراف لبه اتاق برسد.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x