جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
کابین دوش شیشه ای
فهرست مطالب

آخرین مقالات

جدیدترین مدل‌های کابین دوش شیشه ‌ای

کابین دوش شیشه ای

فهرست مطالب

دکوراسیون داخلی همواره یکی از مسائل جذاب برای افراد بوده که بسیاری از سازندگان به آن توجه ویژه‌ای دارند. در یک معماری مدرن مصالح استفاده شده و سبک ساخت بسیار مهم است. در سطح بالای رفاه اجتماعی، علاوه‌بر امکانات مورد نیاز، لوکس و لاکچری بودن حرف اول را می‌زند. در یک منزل مدرن، سرویس بهداشتی و آشپزخانه می‌توانند با طراحی بی‌نظیری همراه باشند تا لذت زندگی را بیشتر نمایند. برای جذابیت بیشتر خانه، می‌توانید در یک فضا مناسب حمامی را با کابین شیشه‌ای طراحی کنید که میزان لوکس بودن خانه شما را نشان دهد.

کابین دوش شیشه ‌ای

امروزه بسیاری افراد علاقه‌مندند تا دکوراسیون حمام خود را به شکل خاصی طراحی کنند؛ کابین دوش شیشه‌ای یکی از آن‌ها است. کابین دوش‌های شیشه‌ای در مدل‌های فریم لس و فریم‌دار با شیشه مات، نیمه مات و شفاف نصب می‌شوند. در کابین دوش شیشه‌ای فضاسازی اهمیت بسیاری داشته و باید اندازه و ابعاد کابین با محیط متناسب باشد تا به بهترین شکل بتوان از آن استفاده کرد.

انواع کابین دوش شیشه ‌ای

کابین‌های دوش شیشه‌ای از انواع مختلفی ساخته شده‌اند که در تولید بعضی از آن‌ها ورق پلکسی گلاس و برخی دیگر پروفیل آلومینیوم بزرگ و ضخیم به کار رفته‌اند؛ امروزه بیشتر کابین‌های دوش شیشه‌ای از نوع فریم لس ساخته می‌شوند. همچنین سازندگان فعال در این حوزه، کابین دوش را براساس سبک و زندگی افراد می‌سازند.

کابین دور دوشی شیشه‌ ای

در این مدل یک شیشه ثابت دور دوش قرار داده می‌شود تا از خیس شدن دیگر بخش‌های سرویس بهداشتی و حمام جلوگیری نماید. البته امکان نصب درب روی این کابین وجود داشته و می‌توان از این مدل به‌صورت بدون درب و آزاد نیز استفاده کرد.

کابین دوش شیشه ای لولایی

در کابین دوش لولایی یک قسمت از شیشه ثابت و یک قسمت دیگر از شیشه متحرک که به عنوان درب بوده، استفاده می‌شود. درب‌های این کابین به‌صورت لولایی و تاشو هستند که برای حمام‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. نوع درب لولایی کابین شیشه‌ای فریم لس بوده؛ اما باتوجه به نظر کارفرما می‌توان از دیگر درب‌ها نیز استفاده کرد.

کابین دوش لولایی

 

کابین دوش شیشه‌ ای ریلی

این مدل کابین دوش مانند کابین تاشو، یک قسمت شیشه ثابت و در قسمت دیگر درب شیشه‌ای متحرک دارد؛ کابین دوش شیشه‌ای ریلی بهترین انتخاب برای حمام و سرویس بهداشتی کوچک به حساب می‌آید؛ زیرا این درب‌ها به فضای اضافی جهت باز و بسته کردن درب نیاز ندارند و به آسانی روی دیوار ثابت کابین حرکت می‌کنند.

کابین دوش شیشه ای ریلی

کابین دوش شیشه ای ریلی

 

کابین دوش شیشه‌ ای تلفیقی

کابین دوش‌های بزرگ با یراق‌آلات و تعداد زیادی شیشه هستند. این کابین‌ها برای خانه‌های بسیار بزرگ که دارای حمام‌های بزرگی هستند مناسب می‌باشند. معمولاً این حمام‌ها با مساحت بزرگی طراحی شده‌اند و به طور عمده در خانه‌های مسکونی، ویلایی، برج‌های باغ‌های بزرگ، آپارتمان‌های با مساحت بالغ بر ۳۰۰ متر مربع و ویلای اطراف شهر استفاده می‌شوند.

کابین دوش تلفیقی

دیوایدر

دیوایدر شیشه‌ای نوعی کابین دوش شیشه‌ای است که نقش مهمی در تقسیم فضای دوش و جلوگیری از پاشیدن آب به بیرون از آن ایفا می‌کند. شرکت تتراگلس با تولید دیوایدر شیشه‌ای در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، امکان انتخاب را برای شما آسان کرده است.

 دیوایدر شیشه ای حمام

دیوایدر شیشه ای حمام

دیوایدر شیشه ای حمام

 

کابین دوش شیشه ‌ای بدون درب

کابین دوش شیشه ‌ای بدون درب از راحت‌ترین نوع کابین دوش است که برای فضاهای کوچک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار مناسب عمل می‌کند. این کابین‌ها روی سطح زمین قرار گرفته و هیچ مانعی بر سر راه نخواهد بود.

کابین دوش بدون سقف

از متداول‌ترین انواع کابین‌ دوش می‌توان به نوع بدون سقف اشاره کرد که به‌دلیل وجود شیشه ثابت و درب متحرک، از خیس شدن سرویس بهداشتی جلوگیری می‌کند. همچنین به علت نداشتن سقف مانع از بخار آب نیز می‌شود. امکان نصب کابین ریلی، لولایی و فریم لس در این مدل وجود دارد.

کابین دوش همراه با سقف

این مدل کابین شیشه‌ای مانند یک اتاق در اطراف دوش قرار دارد که به علت نصب سقف روی کابین، بخار بسیاری در داخل حمام جمع می‌شود که استفاده از آن رایج نیست؛ اما برای جلوگیری از بخار می‌توان قسمتی از شیشه را برش داد تا از تجمع بخار زیاد در کابین جلوگیری شود.

کابین دوش سقف دار

 

مزایای کابین دوش شیشه ‌ای

  • شست‌وشوی راحت
  • تفکیک فضا و امکان استفاده همزمان از سرویس بهداشتی و حمام
  • جلوگیری از اتلاف انرژی و ایجاد فضایی گرم
  • امکان استفاده از شیشه‌های رنگی، طرح‌دار و مات
  • وجود نور طبیعی در فضای داخل حمام
  • مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه
  • جلوگیری از خیس شدن سایر بخش‌های حمام
  • امکان نصب انواع درب شیشه‌ای
  • مقاوم در برابر حرارت بالا به علت استفاده از شیشه سکوریت
  • طراحی متفاوت با توجه به نظر کارفرما
  • ظاهر زیبا و ظریف

 

در هنگام خرید کابین دوش شیشه ‌ای باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • اندازه کابین دوش مناسب با فضا باشد.
  • کابین مورد استفاده باید متناسب با دکوراسیون و سبک محیط باشد.
  • کابین دوش باید از تمامی کاربردهای مورد نیاز برخوردار باشد.
  • می‌بایست کیفیت و ضخامت شیشه آن تضمین شده باشد.

 

سخن پایانی

کابین دوش شیشه‌ای از مدل‌های متنوع و متناسب با فضا ساخته می‌شود. کابین‌های دوش زیبایی و لوکس بودن را در محیط مورد استفاده به ارمغان می‌آورند. در هنگام خرید کابین دوش به ابعاد و اندازه آن دقت لازم را داشته باشید. شست‌وشوی کابین دوش حمام بسیار راحت است با اینکه در معرض رطوبت و رسوب قرار دارد؛ اما به آسانی پاک می‌شود.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x