جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
شیشه بین کابینتی
فهرست مطالب

آخرین مقالات

طریقه نصب شیشه رنگی بین کابینتی

شیشه بین کابینتی

فهرست مطالب

امروزه بسیاری از افراد هستند که به طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خود اهمیت می‌دهند، به همین دلیل همواره به دنبال ایده‌های جدید‌ی برای زیبایی آن‌ها هستند. شیشه‌های رنگی بین کابینتی یکی از این ایده‌های خلاقانه بوده که امروزه افراد بسیاری از آن برای زیبایی آشپزخانه‌های خود استفاده می‌کنند. درواقع شیشه‌های بین کابینتی به دلیل جنس و طرح بی‌نظیری که در آن به کار رفته می‌تواند کاربرد‌های زیادی در بخش‌های مختلف منزل داشته باشد. شیشه رنگی در انواع متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند تا افراد بتوانند آن‌ها را مطابق با مکان مورد نظر خود خریداری نمایند.

شیشه بین کابینتی به چه نوع شیشه ای گفته می شود؟

شیشه بین کابینتی در واقع از جنس لاکوبل بوده و در طرح و نقش‌های زیادی تولید می‌شود. این شیشه‌ها به دلیل مقاومت و دوام بالایی که دارند، اکثرا در آشپزخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مدل از شیشه‌ها در برابر رطوبت، گرما، ضربه و… بسیار مقاوم بوده و چنین مواقعی هیچ‌گونه آسیبی به آن وارد نخواهد شد.

شیشه‌های رنگی بین کابینتی به دلیل تفاوت در طرح آن در هنگام خرید ممکن است قیمت‌های مختلفی داشته باشند، به همین خاطر افراد‌ی که قصد دارند از این نوع شیشه‌ها برای دکوراسیون منزل خود استفاده کنند بهتر است از شیشه‌های شفاف و یا دیوار‌های رنگی استفاده کنند؛ چراکه نسبت به دیگر نوع‌ها از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند.

شیشه بین کابینتی

 

شیشه‌ رنگی براق (لاکوبل) مناسب بین کابینت

امروزه یکی از شیشه‌های معروفی که در میان افراد طرفدار زیادی پیدا کرده است همین شیشه نوع براق بوده و این شیشه‌ها برای اینکه با دستگاه‌های پیشرفته تولید می‌شوند علاوه‌بر بین کابینت‌ها در دیگر فضاهایی مانند آسانسور، روی کابینت، سرویس‌های بهداشتی، فضای پشت تلویزیون و… از آن‌ها استفاده می‌کنند. از ویژگی‌های این شیشه‌ها می‌توان به ضدضربه بودن آن‌ها، داوم و ماندگاری در برابر حرارت‌ و… اشاره کرد.

شیشه بین کابینتی

 

ویژگی‌ های شیشه رنگی بین کابینتی

در هنگام ساخت این نوع از شیشه‌ها موادی به کار می‌رود که ضخامت و ماندگاری آن را نسبت به دیگر نوع‌ها دوچندان خواهد کرد؛ به همین دلیل بیشتر در مکان‌هایی حساس مانند پذیرایی، آشپزخانه، به عنوان تزئینی خانه‌ها به کار می‌روند. درواقع شیشه بین کابینتی در انواع مختلفی وجود دارد و شما می‌توانید از طرح و نقش‌هایی مناسب با دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. برخی دیگر از ویژگی‌های بی‌نظیر این شیشه‌ها شامل:

زیبایی بی‌نظیر

یکی از ویژگی‌هایی که باعث محبوبیت این شیشه‌ها شده زیبایی بی‌نظیر آن‌ است؛ چراکه افرادی که آن‌ها را خریداری می‌کنند بیشتر به زیباییشان توجه خواهند کرد، به همین دلیل از آن‌ها برای زیباتر شدن منزل خود استفاده می‌کنند.

مقاومت بالا در مقابل حرارت

درواقع استفاده از این شیشه‌ها برای بین کابینت فاصله چندانی با اجاق گاز نخواهد داشت، به همین دلیل در این فضا پخت و پز زیاد‌ی انجام می‌گیرد و فضایی کاملا با حرارت بالا بوده بنابراین برای مقاومت در برابر این‌گونه حرارت‌ها مواد محکمی به کار می‌برند تا آسیبی به آن‌ها وارد نشود.

متنوع بودن رنگ

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که شیشه‌های رنگی را از دیگر انواع آن متمایز کرده، متنوع بودن رنگ آن‌هاست، به همین خاطر اکثر افراد آن‌ها را جایگزین سرامیک و کاشی‌ها کرده‌اند. تنوع رنگ در این شیشه‌ها باعث شده فضا‌ی منزل و آشپزخانه کاملا با یکدیگر ست و هماهنگ شوند.

نحوه نصب شیشه های رنگی بین کابینتی

نصب‌کردن این شیشه‌ها در چند مرحله تخصصی توسط افرادی که در این زمینه مهارت دارند انجام می‌گیرد، مراحل نصب آن‌ها شامل:

  • برای برش و نصب کردن آن‌ها باید از تراز‌های لیزری استفاده کنید تا دیوار‌های منزل آسیب نبینند.
  • فضا‌هایی که با کلید و پریز پر شده‌اند را توسط دستگاه‌های لیزری برش می‌زنند.
  • برای نصب و چسباندن شیشه‌ها روی دیوار از چسب‌های پلی‌اورتان و یا سیلیکون استفاده می‌کنند.
  • اندازه‌گیری فضای مورد نظر و برش لبه‌ها با ابزار دیاموند صورت می‌گیرد.
  • در هنگام نصب شیشه‌ها باید قبل از آن یک زیر‌سازی و تمیزکار‌ی اساسی انجام دهید تا به راحتی نصب شود.
  • بهتر است از شیشه‌هایی از جنس سکوریت و یا لیمنت برای منزل خود استفاده کنید.

مزیت‌ های شیشه بین کابینتی

استفاده از شیشه‌های رنگی بین کابینتی اکثرا با هدف نظم بخشیدن به منزل و به وجود آوردن یک محیط عالی با طراحی بی‌نظیر بوده است، این نوع از شیشه از مزیت‌های بسیاری برخوردار بوده که برخی از آن‌ها شامل:

  • شیشه‌های بین کابینتی می‌توانند به خوبی نور را بازتاب دهند.
  • شما می‌توانید برای بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه خود از این نوع شیشه‌ها استفاده کنید.
  • ضدضربه‌ بودن، مقاومت بالا در برابر حرارت و… از دیگر مزیت‌های شیشه‌های بین کابینتی بوده است.
  • این شیشه‌ها نسبت به دیگر نوع مانند سرامیک و کاشی بسیار صاف و یک‌دست بوده، به همین دلیل تمیز‌کردن آن‌ها بسیار راحت‌تر از دیگر نوع‌ها خواهد بود.
  • انتخاب شیشه بین کابینتی یک انتخاب شیک و مدرن بوده که یک زیبایی بی‌نظیر را به منزل شما می‌دهد.
  • این نوع از شیشه‌ها از طول عمر بالایی برخوردار هستند و هیچ گاه دچار آسیب‌هایی مانند پوسیدگی و زنگ‌زدگی نمی‌شوند.
  • یکی دیگر از مزیت‌های عالی شیشه‌های رنگی قیمت مناسب آن‌هاست، به همین دلیل تمامی افراد می‌توانند خریدار‌ی نمایند.
  • نصب سریع و راحت، تنوع رنگ و… نیز از دیگر مزیت‌های این شیشه‌های بین کابینتی بوده است.

 

شیشه بین کابینتی

 

سخن پایانی

امروزه افراد بسیاری به دنبال ایده‌ها و طراحی‌های جدید و مدرنی برای آشپزخانه‌های خود هستند؛ به همین دلیل استفاده از شیشه‌های رنگی بین کابینتی یکی از این ایده‌ها بوده که تاثیر بسیاری بر نما و زییایی آشپزخانه می‌گذارد. در واقع شیشه‌های بین کابینتی در انواع مختلفی مانند شفاف، مات، متالیک و… در بازار یافت می‌شوند، به همین دلیل افراد می‌توانند یک انتخاب عالی داشته باشند.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امین شفیعی

بسیار عالی و شیک

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x