جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
فهرست مطالب

آخرین مقالات

مزایا و معایب وایت بردهای شیشه ای

فهرست مطالب

برای سوادآموزی و آموزش مهارت‌های مختلف استفاده از تخته‌های گوناگونی که امروزه تولید می ‌شوند یکی از ملزومات است در هر مکانی باید تخته‌ای وجود داشته باشد تا با استفاده از مطالبی که روی آن نوشته می ‌شود آموزش را انجام داد. بسیاری از آموزش‌ها از طریق ابزارهای آموزشی دیگر انجام می ‌شوند اما استفاده از تخته موجب می‌ شود که فرد ذهنیت بهتری نسبت به آموزش داشته باشد و توانایی یادگیری برای بسیاری از افراد افزایش پیدا خواهد کرد. این‌که یک تخته در مقابل شما باشد و متن آموزشی روی آن نوشته شود تأثیر زیادی برای یادگیری بهتر دارد. در قدیم از تخته‌های سیاه و گچ استفاده می ‌شد که هم زود خراب می ‌شدند و هم موجب آلودگی و حساسیت‌های زیادی بودند و پاک کردن تخته هم سخت انجام می‌ شد. اما با پیشرفت علم وایت‌بردها جای این تخته‌ها را گرفتند و باعث سوادآموزی آسان شدند. وایت‌برد در زمان حال نیز استفاده می ‌شود و هنوز در بسیاری از مدارس و دانشگاه‌ها این تخته‌ها وجود دارند و تخته‌های جدید جای آن‌ها را نگرفته‌اند. وایت‌بردها با استفاده از ماژیک‌های وایت‌برد استفاده می ‌شوند و نمونه بهتری از آن با نام گلس‌برد تولید شده که شیشه‌ای است و معایب و مزایایی دارد که در این مطلب می‌ خواهیم درباره آن توضیحاتی به شما ارائه کنیم. مزایای این تخته‌های شیشه‌ای بیشتر از معایب آن است و موجب شده از بازار خوبی بهره‌مند شود.

مزایای گلس‌بردها

یکی از مزایای استفاده از گلس‌بردها ظاهر آنها می ‌باشد که می ‌توانند به‌عنوان یک دکور زیبا و طراحی منحصربه‌فرد در فضای آموزشی ما نمایش داده شوند و در ساخت و طراحی آنها تنوع زیادی به‌کار رفته است و  شما می ‌توانید باتوجه به دفتر کارتان انواع گلس‌برد را خریداری کرده و مورداستفاده قرار دهید.

ابعاد این تخته‌ها نیز متفاوت است و تنوع در ساخت این تخته‌ها موجب شده در خرید آن چندین انتخاب داشته باشید. یکی دیگر از مزایای این تخته‌ها استفاده از موادی است که موجب می‌ شود جوهر به داخل تخته نفوذ نکند و پاک کردن آن به‌آسانی انجام گیرد و مراقبت از این تخته‌ها کار دشواری نمی ‌باشد و از ذراتی تشکیل شده‌اند که متخلخل نبوده و برای ساخت گلس‌برد از بهترین مواد اولیه استفاده می‌ شود که موجب دوام و طول عمر بالای آن شده است.

یکی از خواص مهم این تخته‌ها خاصیت مغناطیسی بودن آنهاست که می ‌توان برخی نکات را با استفاده از ورقه‌های مغناطیسی روی تخته چسباند و برای آموزش بهتر این نکات در حین آموزش روی تخته قرار دارند و دانش‌آموزان می ‌توانند این نکات را به‌راحتی در ذهن خود بسپارند. این تخته‌ها طول عمر بیشتری نسبت به وایت‌بردهای معمولی دارند و پس از مدتی دچار ظاهر نامناسبی نمی‌ شوند و می ‌توان مدت زیادی از آنها به شکل اولیه استفاده کرد.

یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از گلس‌بردها خاصیت ضدضربه بودن آنهاست که باعث می‌ شود این تخته‌ها دچار خط‌وخش نشوند و بتوانند ظاهر خود را حفظ کنند برخلاف وایت‌بردهای معمولی که با کوچک‌ترین ضربه دچار خط‌وخش می ‌شوند و بر اثر پاک کردن جوهر ماژیک از روی آنها، این خط‌ها به وجود می ‌آید که موجب می‌ شوند رد ماژیک نیز روی تخته باقی بماند؛ اما گلس‌بردها این قابلیت را دارند که در برابر ضربه‌ها مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهند و براثر فشار هیچ خراش و یا فرورفتگی روی آنها به وجود نمی‌ آید.

 آخرین مزیت را می‌ توان استفاده از گلس‌بردها در هر مکانی نام برد که هیچ محدودیتی برای نصب و استفاده از آن‌ها وجود ندارد.

 

وایت برد شیشه ای

معایب گلس‌بردها

برای ساخت و تهیه انواع گلس‌برد از مواد بسیار گران‌قیمت استفاده می ‌شود که این مواد موجب بالا رفتن قیمت این تخته‌ها شده و برخی افراد توانایی مالی برای خرید آن‌ها را ندارند و این یکی از معایب این نوع تخته بشمار می ‌آید که موجب نارضایتی بسیاری از افراد شده است اما این نکته نیز قابل‌بررسی است که شما اگر یک بار مبلغ بالایی را پرداخت می‌ کنید اما می ‌توانید تا چندین وقت از گلس‌برد باکیفیتی بسیار بالا استفاده کنید و خراب نمی ‌شود اما وایت‌بردهای معمولی پس از مدتی دچار آسیب شده و شما مجبور به هزینه دوباره و عوض کردن آن می ‌شوید، به همین دلیل توصیه می‌ کنیم که از وایت‌بردهای شیشه‌ای برای استفاده و خرید استفاده کنید و با پرداخت هزینه یکباره خیال خودتان را برای مدت زیادی آسوده کنید.

یکی دیگر از معایب این تخته‌ها محدودیت در تنوع رنگ‌بندی آنها می ‌باشد که باعث می‌ شود تخته‌ها با رنگ‌های انگشت‌شمار تولید شوند و برخی از افراد که سلیقه متفاوتی در خرید تخته دارند نتوانند رنگ موردنظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایند.

 این تخته‌ها شفافیت بسیار زیادی دارند که موجب می ‌شود نور را منعکس کرده و در برخی مکان‌ها چیزی که روی تخته نوشته می‌ شود به‌وضوح قابل‌مشاهده نباشد و این فقط در تخته‌هایی اتفاق می‌ افتد که به رنگ روشن تولید می‌ شوند و این مشکل برای تخته‌های مات وجود ندارد و انعکاس نور در تخته‌‌های مات بسیار کمتر از تخته‌های روشن اتفاق می‌ افتد.

خرید بهتر گلس‌بردها

برای خرید هر نوع کالایی مطلع شدن از جزئیات آن بسیار مهم است و شما باید بدانید که دقیقاً می ‌خواهید چه چیزی را خریداری کنید تا مورد رضایت شما قرار گیرد و این که بتوانید نسبت به نیازتان از طریق سایت‌های اینترنتی و غیرحضوری اقدام کنید راه ساده‌ای است که شما با صرفه‌جویی در وقت و هزینه خود، خریدتان را انجام دهید و از باکیفیت‌ترین محصولات در اختیار شما قرار گیرد.

امیدواریم با مطالبی که در این مقاله ارائه کرده‌ایم بتوانید شناخت بهتری را نسبت به انواع تخته‌های گلس‌برد پیدا کرده باشید و دیدگاهی را برای شما به وجود آورده باشیم که به طور کامل این تخته‌ها را در آموزش خود استفاده کنید و شما بتوانید خرید بهتری از این نمونه تخته داشته باشید.

سایت شرکت ما یکی از معتبرترین سایت‌ها برای خرید و فروش این نمونه تخته محسوب می ‌شود و شما می‌ توانید انواع گلس‌برد را با قیمتی مناسب از طریق سایت شرکت خریداری کنید و ما همه‌روزه در خدمت‌رسانی به شما آماده هستیم. شرکت ما با حذف واسطه‌ها این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید قیمت مناسبی را برای خرید گلس بردها پرداخت کنید و مورد رضایت شما قرار گیرد ما با خرید مطلوب، امکان استفاده از بهترین نوع و باکیفیت‌ترین تخته‌های شیشه‌ای را برای شما به ارمغان آورده‌ایم.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x