جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ویترین شیشه ای
فهرست مطالب

آخرین مقالات

انواع ویترین های شیشه ای

ویترین شیشه ای

فهرست مطالب

یکی از وسایلی که همه ما هنگام ورود به مکان‌هایی مانند فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها و مکان‌های دیگر با آن‌ها روبه‌رو شده‌ایم ویترین‌های شیشه‌ای هستند، علاوه بر این از این ویترین‌ها برای قرار دادن وسایل تزئینی و دکوراسیون منزل نیز استفاده می ‌شود؛ بنابراین ویترین‌های شیشه‌ای دارای کاربردهای زیادی هستند و طرفداران زیادی دارند. ویترین‌های شیشه‌ای دارای انواع مختلفی هستند که باتوجه به موقعیت و فضایی که می‌ خواهید از آن‌ها استفاده کنیم باید ویترین شیشه‌ای موردنیاز خود را تهیه کنید.

انواع ویترین‌های شیشه‌ای

به دلیل این‌که ویترین‌های شیشه‌ای را برای موارد مختلفی استفاده می‌ کنند نحوه‌ی ساخت آن‌ها و اقلامی که برای آن‌ها استفاده می‌ کنند نیز متفاوت است؛ بنابراین برای انتخاب درست ویترین‌های شیشه‌ای که مناسب با نیاز شما باشد لازم است با انواع ویترین شیشه‌ای و کاربردهایی که دارند آشنا شوید.

ویترین شیشه‌ای دیواری:

این نوع ویترین‌ها را با استفاده از بست‌ها و وسایل دیگر به دیوار نصب می ‌کنند که به ویترین شیشه‌ای دیواری معروف هستند، ویترین‌های شیشه‌ای دیواری را برای فروشگاه‌های مختلفی که نیاز است وسایل در دید مراجعه‌کنندگان باشد استفاده می‌ کنند، بنابراین به دلیل این‌که در فروشگاه‌های مختلف مورداستفاده قرار می ‌گیرند و وسایل مختلفی را در آن‌ها قرار می‌ دهند، باید کاملاً محکم و مقاوم بوده و نصب آن‌ها توسط افراد ماهر و با استفاده از وسایل ایمن و مطمئن انجام شوند.

 

انواع ویترین شیشه ای

ویترین شیشه‌ای کریستالی:

نمونه دیگری از ویترین‌های شیشه‌ای نوع کریستالی آن است که زیبایی زیادی در طراحی خود دارد. به دلیل ظرافتی که این ویترین دارد برای ساخت شیشه و چارچوب به‌کاررفته در آن نیز، به دقت بیشتری نیاز است. شیشه به‌کاررفته برای ویترین شیشه‌ای کریستالی کاملاً شفاف بوده و زیبایی خاصی دارد؛ بنابراین قیمت آن‌ها نیز بالاتر است و برای استفاده در منازل کاربرد دارند زیرا با قرار دادن وسایل تزیینی در آن زیبایی خاصی را برای دکوراسیون منزل شما به وجود می‌ آورد و سلیقه خاص شما را به مخاطب نشان می ‌دهد.

ویترین شیشه‌ای مغازه:

یکی از مهم‌ترین وسایلی که برای همه مغازه‌ها لازم است و توجه مشتریان را به خود جلب می ‌کند ویترین شیشه‌ای مناسب است، همچنین ما مغازه‌های خیلی کمی را پیدا می‌ کنیم که از ویترین شیشه‌ای استفاده نمی ‌کنند و همه مغازه‌داران به اهمیت ویترین شیشه‌ای در مغازه خود پی برده‌اند. این نوع ویترین یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین نوع ویترین است که جنس و مقاومت بالایی دارد و زیبایی خاصی را برای دکوراسیون و طراحی شما به وجود می‌ آورد. ویترین شیشه‌ای مغازه خود انواع مختلفی دارد که به برخی از مهم‌ترین آن‌ها می ‌پردازیم.

  • ویترین شیشه‌ای خم: یکی از انواع ویترین‌های شیشه‌ای مغازه، ویترین شیشه‌ای خم است که این ویترین را در اشکال مختلف می ‌سازند و آن را با استفاده از روش‌ها و دستگاه‌های مختلف متناسب با شکل چهارچوب فرم می ‌دهند که این نوع ویترین برای استفاده در مکان‌ها و فضاهای مختلف کاربرد دارد.
  • ویترین شیشه‌ای هوشمند: شیشه‌ی این ویترین مغازه به‌گونه‌ای است که با استفاده از ریموت، از حالت ساده به مات و بالعکس تغییر پیدا می ‌کند و برای افرادی که دوست دارند ویترینی متفاوت و موردتوجه داشته باشند مناسب است برای مثال، این ویترین در طلافروشی‌ها کاربرد زیادی دارد.
  • ویترین شیشه‌ای رنگی: نوع دیگری از ویترین‌های مغازه، ویترین‌های شیشه‌ای رنگی هستند که به‌صورت شفاف یا بی‌رنگ نیستند بلکه آن‌ها را به رنگ‌های مختلفی تولید می ‌کنند و برای افرادی که دوست دارند تنوعی به مغازه و محیط کار خود بدهند گزینه‌ای مناسبی است.
  • ویترین شیشه‌ای حکاکی: همان‌طور که از نام این ویترین مشخص است، ویترینی است که بر روی آن حکاکی انجام می ‌دهند و خیلی از مغازه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای مختلف برای تبلیغ کار خود، بر روی ویترین مغازه نام و یا اطلاعات دیگر را حکاکی می ‌کنند که این اقدام سبب جلب‌توجه می‌ شود.

علاوه بر موارد گفته‌شده ویترین‌های شیشه‌ای قابلیت استفاده در مکان‌های دیگر مانند هتل‌ها، رستوران‌ها، بانک‌ها، صرافی‌ها، شرکت‌ها و ادارات مختلف، بیمارستان‌ها و سایر مکان‌ها را دارند که باید در انتخاب ویترین مناسب آن‌ها دقت کرد و ویترینی کاربردی را برای مکان موردنظر خود انتخاب و خریداری کرد.

مزایا و کاربرد ویترین شیشه‌ای

ویترین‌های شیشه‌ای به دلیل زیبایی و طراحی‌های خاصی که دارند، توجه همه افراد را به خود جلب می ‌کنند و به دلیل نکات مثبتی که دارند مزیت‌ها و کاربردهای زیادی دارند که سبب محبوبیت و فروش بالای آن‌ها شده است. برخی از مهم‌ترین کاربردهای ویترین‌های شیشه‌ای به شرح زیر است:

  • قابلیت استفاده برای دکوراسیون‌ها و فضاهای مختلف را دارند.
  • ویترین‌های شیشه‌ای باتوجه به زیبایی که دارند توجه افراد را به خود جلب می‌ کنند.
  • برای نمایش وسایل موزه‌ها بهترین گزینه استفاده از ویترین شیشه‌ای است.
  • از ویترین‌های شیشه‌ای برای فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف استفاده زیادی می ‌شود.
  • قابلیت استفاده برای مکان‌هایی مانند ادارات مختلف و بیمارستان‌ها را دارند.
  • می ‌توان آن‌ها را در اندازه‌ها و ابعاد موردنیاز خود سفارش داد.
  • ویترین‌های شیشه‌ای قیمت‌های متفاوتی دارند که می ‌توان ویترین مناسب با توان مالی خود را خریداری کرد.
  • این نوع ویترین‌ها مدل‌ها و طرح‌های زیادی دارند که مناسب سلایق مختلف است.

قیمت ویترین‌های شیشه‌ای

همان‌طور که گفته شد ویترین‌های شیشه‌ای دارای انواع مختلفی هستند که نحوه ساخت و مواد استفاده شده برای هرکدام متفاوت بوده و دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد هستند؛ بنابراین ویترین‌ها قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. برای محاسبه قیمت انواع ویترین‌های شیشه‌ای پارامترهای مختلفی را در نظر می ‌گیرند که مهم‌ترین آن‌ها را شرح می ‌دهیم.

  • اندازه ویترین شیشه‌ای: یکی از عواملی که قیمت ویترین شیشه‌ای را مشخص می ‌کند اندازه و ابعاد آن است زیرا ویترین‌ها را برای مکان‌ها و کاربردهای مختلف مورداستفاده قرار می ‌دهند  که باتوجه به آن‌ها ابعادشان مشخص می ‌شود. برای مثال قیمت ویترین مورداستفاده برای فروشگاه‌ها با قیمت ویترینی که برای منزل استفاده می‌ شود یکسان نیست.
  • جنس و طرح شیشه ویترین:  شیشه‌ها دارای تنوع بالایی در جنس و طرح هستند که هرکدام ویژگی‌ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند، بنابراین برای ویترین‌های مختلف از شیشه‌هایی با جنس‌های گوناگون استفاده می‌ شود که تأثیر مستقیمی بر قیمت آن‌ها دارد، همچنین برای ساخت ویترین‌ها،  شیشه را در طراحی و ضخامت‌های مختلف تولید می‌ کنند که این عامل هم سبب تفاوت قیمت آن‌ها می ‌شود.
  • نوع و مدل ویترین شیشه‌ای: ویترین‌های شیشه‌ای مدل‌های زیادی دارند و به این صورت‌اند که یا تماماً شیشه بوده و یا از فلز و چوب و متریال‌های دیگر در ساخت آن‌ها استفاده می ‌شود؛ بنابراین باتوجه به مدل‌های مختلف ویترین‌های شیشه‌ای قیمت آن نیز تغییر می ‌کند.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x