جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
types-of-modern-office-partitions-tetraglass-02
فهرست مطالب

آخرین مقالات

انواع پارتیشن اداری مدرن؛ از طراحی تا اجرا

types-of-modern-office-partitions-tetraglass-02

فهرست مطالب

فضا‌های کاری دائما در حال تغییر هستند و طراحی پارتیشن اداری برای دفاتر راه حلی عالی برای سازماندهی مجدد هر محیط و تطبیق آن با نیاز‌های کاری امروزی است. در واقع، شرکت‌ها باید همواره به‌روز باشند و بتوانند رفاه کارکنان خود را تضمین کنند و فضا‌های مناسب برای برقراری ارتباط، تبادل نظر و کار را به آن‌ها ارائه دهند. به همین دلیل، نصب پارتیشن برای بهینه‌سازی فضا‌ها و ارائه ظاهری مدرن و کاربردی‌تر به آن‌ها ضروری شده است. در این چیدمان پارتیشن، دیوار‌های متحرک، دیوار‌های شیشه‌ای، دیوار‌های مجهز و گیشه‌ها انواع مختلفی هستند که شکل جدیدی به محیط خواهند بخشید.

انواع پارتیشن برای ادارات

دیوار‌های پارتیشن برای ادارات به‌دلیل تطبیق‌پذیری و توانایی آن‌ها برای انطباق با هر محیط و هر نیازی، یک عنصر کاربردی هستند که به‌طور گسترده در فضا‌های کاری امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. دیوار‌های پارتیشن را می‌توان براساس نیاز خود طراحی کرده و ساختار مختلفی را می‌توان با دیوار‌های شیشه‌ای، پنل‌های جامد، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها برای پنل‌ها، شیشه‌ها و پایه‌ها ایجاد نمود. همه این عناصر امکان ایجاد محیط‌های دلخواه، منحصربه‌فرد و طراحی را فراهم می‌کنند. انواع مختلفی از پارتیشن برای دفاتر و ادارات وجود دارند که عبارتند از:

• پارتیشن مجهز برای دفتر

• پارتیشن شیشه‌ای برای دفاتر

• پارتیشن متحرک برای ادارات

پارتیشن مجهز برای ادارات

طراحی پارتیشن برای دفاتر هم وظیفه تقسیم فضا‌ها را برعهده دارد و هم دارای قفسه‌ها و لوازم جانبی است. این نوع چیدمان پارتیشن برای دفاتر قابل تطبیق با ارتفاع فضا بوده و قادر است راحتی و زیبایی یک دیوار سنتی را تضمین کند. برخلاف یک کابینت اداری معمولی که اسناد و‌اشیاء را می‌توان در آن نگهداری کرد، دیوار‌های مجهز برای دفاتر باعث صرفه‌جویی در فضا و هزینه کم می‌شوند و کاربرد‌های متعددی دارند.

در واقع می‌توان از آن‌ها برای سازماندهی مجدد فضا‌ها و در عین حال عملکرد یک جداکننده استفاده کرد و ظاهری ظریف و طراحی مدرن به اتاق بخشد. دیوار‌های مجهز را می‌توان تا کوچک‌ترین جزئیات، براساس فضای مقصد، سلیقه و نیاز‌های مشتری سفارشی کرد. آن‌ها سیستم‌های پارتیشن واقعی هستند که نه تنها کابینت‌ها و قفسه‌ها، بلکه سوئیچ‌ها، کشو‌ها را نیز ترکیب می‌کنند تا امکان عبور کابل‌ها یا قرار دادن تابلو‌های برق را فراهم سازند.

پارتیشن شیشه‌ای برای دفاتر

در بین دیوار‌های پارتیشن اداری، بیشترین استفاده طراحان و معماران، طراحی پارتیشن اداری شیشه‌ای دفاتر است. آن‌ها را می‌توان با اندازه‌گیری و سفارشی‌سازی در پرداخت و مواد به‌راحتی ساخت. با گنجاندن این پارتیشن، محیط به ظاهری نو، مدرن و روشن دست می‌یابد. ضخامت شیشه را می‌توان براساس نیاز و درجه عایق صوتی که باید به دست آورد، تعیین کرد.

همچنین می‌توانید دیوار‌های شیشه‌ای سفارشی با فیلم، آرم، نقوش تزئینی و چاپ روی صفحه را انتخاب کنید که آن‌ها را تا حدی پوشش می‌دهند و حریم خصوصی بیشتری را تضمین می‌کنند. دیوار‌ها براساس عملکرد، زیبایی و فضای مورد نیاز انتخاب می‌شوند. چیدمان پارتیشن اداری برای دفاتر وظیفه تقسیم فضا‌ها را برعهده دارند؛ اما اجازه عبور نور را داده و نیاز به نور مصنوعی را کاهش می‌دهند.

پارتیشن متحرک برای ادارات

پارتیشن‌های اداری متحرک محصولی ‌ایده‌آل برای کسانی است که نیاز به طراحی مجدد فضا‌های خود و شکل دادن به آن‌ها براساس نیاز‌های خاص خود را دارند. ویژگی اصلی آن‌ها در واقع سهولت در جداسازی و چیدمان پارتیشن به‌صورت مجدد برای تطبیق آن‌ها با هر نیاز است. این راه حل بسیار همه‌کاره در صورت تغییرات یا جابه‌جایی‌های آینده مفید بوده و برای ایجاد محیط‌های کاری برای افراد مختلف یا برای تقسیم فضا‌ها به یک یا چند اتاق مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این نوع دیوار‌های پارتیشن اداری حداکثر سفارشی‌سازی را داشته و شامل مدل‌های پایه می‌شود که نصب آن‌ ساده‌تر و سبک‌تر است؛ اما همچنین می‌توان مدل‌های پیچیده‌تری را با مواد باکیفیت ساخت.

هزینه ساخت پارتیشن اداری

استفاده از دیوار‌های پارتیشن برای دفاتر در سال‌های اخیر به‌دلیل توانایی آن‌ها در جداسازی محیط‌ها و امکان استفاده کاربردی از فضا‌ها بسیار افزایش یافت. مزیت دیوار‌های مجهز برای دفتر امکان جداسازی، پیکربندی مجدد و مونتاژ آن‌ها در فضا‌های دیگر، تغییر سریع چیدمان یک محیط نهفته است. هزینه یک دیوار جداکننده مجهز می‌تواند با توجه به لوازم جانبی و اندازه آن متفاوت باشد. قیمت این نوع دیوار بدون شک بالاتر از دیوار جدا‌کننده معمولی بوده؛ اما باید به عملکرد‌های متفاوتی که محصول دارد توجه کرد.

علاوه‌بر این، توانایی سفارشی کردن تمام جزئیات دیوار مطمئنا یک مزیت برای مشتری است که می‌تواند عناصر سفارشی‌سازی شده را ایجاد کند که کاملا با فضای در دسترس او سازگار باشد. دیوار‌های مجهز برای دفاتر، خرده فروشی‌ها و ساختمان‌های مسکونی همواره جهت اندازه‌گیری برای هر محیط و نیاز‌های مشتری طراحی شده‌اند. شرکت‌های مختلف قیمت متفاوتی را ارائه می‌دهند که می‌توانید با توجه به نیاز خود آن‌ها را انتخاب کنید.

نصب پارتیشن اداری

نصب پارتیشن اداری به نصاب پارتیشن اداری حرفه‌ای نیاز دارد که از تخصص کافی و تجربه در این زمینه برخوردار باشد. از جمله ابزاری که برای نصب پارتیشن ادرای باید استفاده شود می‌توان به ۳ نوع دلر، دستگاه برش عمود بر، پمپ باد، جعبه ابزار مجهز و… اشاره کرد. مراحل نصب پارتیشن اداری به این صورت است که در ابتدا پنل‌ها را با توجه به ساختار محیط برش داده و از یکدیگر جدا می‌کنند. به‌وسیله دستگاه‌های دلر نصاب پارتیشن اداری آن‌ها را به یکدیگر متصل کرده و با کمک پیچ می‌تواند آن را در محل مورد نظر نصب نماید. بعد از قرار دادن پنل‌ها در جای مناسب خود شیشه را با توجه به ابعاد جا‌گذاری خواهند کرد.
نصب پارتیشن باعث بالا رفتن تمرکز هر شخص با توجه به فضای جداگانه‌ای که دارد شده و حواس‌پرتی در کار را بسیار کاهش خواهد داد. پارتیشن‌بندی یک فضای شخصی و خصوصی را برای هر فرد ایجاد می‌کند که احساس خوبی را به شخص منتقل خواهد کرد. ظاهر بسیار زیبایی که پارتیشن به محل کار می‌دهد باعث ایجاد انگیزه بیشتر می‌شود.

سخن آخر

در صورتی که تصمیم به چیدمان پارتیشن در محیط کار خود گرفته‌اید باید توجه داشته باشید که این روش مدرن می‌تواند به استفاده مناسب‌تر از محیط کمک کند. با پارتیشن‌بندی، یک محیط بزرگ به اتاقک‌های کوچک تقسیم خواهد شد که تاثیر بسیار خوبی بر عملکرد کارکنان دارد. به‌دنبال بهترین کیفیت ساخت پارتیشن باشید تا برای مدت طولانی‌تری بتوانید از آن استفاده کنید. چیدمان پارتیشن در محل کار به‌صورت سلیقه‌ای بوده و با توجه به نیاز و سلیقه خود این کار را به انجام برسانید.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x